Quebonafide wprowadza na rynek własną herbatę. Będzie lepsza niż ta od Maty?
Quebonafide, we współpracy z producentem muzycznym FORXST-em, wprowadza na rynek dwa napoje – Matchę Latte oraz Milk Tea. Jeszcze niedawno japońską zieloną herbatę promował swoją ksywą inny raper – Mata.
Quebonafide będzie sprzedawał swoje herbaty
Kuba Grabowski, znany fanom muzyki jako Quebonafide jest obecnie jednym z najpopularniejszych polskich raperów. Teraz postanowił wykorzystać swoją popularność w nieco innej branży.
Czytaj także: Chcesz ograniczyć kofeinę? Chai, matcha, yerba – te zamienniki kawy mają dużo zdrowych właściwości
Muzyk razem z FORXST-em założył markę spożywczą MISS TI i będzie sprzedawał swoje autorskie produkty. Od 9 lutego w Lidlu będzie można bowiem kupić dwa napoje herbaciane: Matchę Latte oraz Milk Tea od Quebo."Wreszcie po długich testach i wybojach udało nam się wyprodukować sklepowe wersje Matchy i Milk Tea. (...) Wprowadzamy napoje, w których zakochaliśmy się kilka lat temu podczas podróży do Japonii. Mamy nadzieję, że będą wam smakować" – napisał na Instagramie raper.
Z internetu dowiadujemy się, że za produkt z logo rapera trzeba będzie zapłacić 9,99 zł za 500 ml.
Mata i ekipa Friza też mieli swoje produkty
Quebonafide nie jest pierwszym znanym twórcą, który w ostatnim czasie zdecydował się wypuścić produkty pod swoim pseudonimem. W sezonie letnim ubiegłego roku ogromnym zainteresowaniem cieszyły się "lody Ekipy".
Jeszcze niedawno (w październiku) także raper Mata, reklamował autorski zestaw w restauracjach McDonald's. Znalazł się w nim potrójny cheeseburger, średnie frytki i wariacja na temat Vanilla Matcha Latte w postaci Matchak Latte. Wielu osobom jednak nie przypadł do gustu ten napój, dlatego potem wprowadzono możliwość wymiany na cola-colę. Zestaw Maty można było kupić za 18 zł.
Zobacz także:
- Nie chcesz? Nie jedz zestawu Maty. Ale nie rób dramy z tego, że 21-latek wykorzystuje swój czas
- "Matchak Latte" smakuje ci "jak woda z akwarium"? Oto przepis na pyszne domowe matcha latte
- Lody Ekipy z rekordem w 40-letniej historii firmy Koral. Wiadomo, ile lodów sprzedawało się co dnia
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut