LG zaprezentuje najnowsze, przełomowe urządzenia i rozwiązania na Milan Design Week
Firma LG Electronics (LG) podzieli się swoją filozofią projektowania skoncentrowaną na człowieku podczas Milan Design Week, znanego na całym świecie wydarzenia poświęconego wzornictwu, które odbędzie się w dniach 7–12 czerwca w Salone del Mobile. Tym samym LG zaprezentuje wiele przemyślanych rozwiązań dla najbardziej wymagających klientów. Na tych największych na świecie targach projektowania i wzornictwa swoimi najnowszymi wizjami wzornictwa meblowego dzieli się 370 000 uczestników ze 188 krajów na 2100 stoiskach.
W Mediolanie firma LG zaprezentuje wysokiej klasy rozwiązania do zabudowy Signature Kitchen Suite, które doskonale współgrają z każdą kuchnią, łącząc innowacyjne wzornictwo z najnowocześniejszą technologią. Wszystko po to, by na nowo zdefiniować przyjemność płynącą z gotowania. W ramach tematu True to Food firma LG wykorzysta swoje stoisko Signature Kitchen Suite o powierzchni 400 m² do pokazania, jak ważne jest zachowanie jak najdłużej wartości odżywczych i smakowych składników. Odwiedzający będą mogli doświadczyć wyjątkowych doznań kulinarnych, przechodząc przez cztery sekcje i biorąc udział w interesujących wydarzeniach. Każde z nich jest odzwierciedleniem jakości i indywidualnych potrzeb klientów, ukazując wyjątkowy design i funkcjonalność nowej linii produktów LG.
Z wystawą w Mediolanie zbiega się wydarzenie LG True to Food Itinerary, które odbędzie się w salonie Signature Kitchen Suite na Piazza Cavour. Firma zademonstruje metody pozwalające zachować oryginalny smak i świeżość żywności dzięki innowacyjnym rozwiązaniom LG.
LG we współpracy z włoską marką mebli Molteni&C S.p.A zaprezentują elegancki styl i zaawansowaną funkcjonalność marki LG SIGNATURE. Dzięki tej kooperacji konsumenci będą mogli zarówno wirtualnie, jak i fizycznie zapoznać się z innowacyjnymi produktami. Ponadto przez cały tydzień wyświetlany będzie krótkometrażowy film Hide and Seek, którego celem jest zaprezentowanie najnowocześniejszych produktów LG SIGNATURE oraz eleganckiego wyposażenia wnętrz Molteni&C. To wizualne dzieło zostało wyprodukowane przez LG SIGNATURE, a stworzone przez Francescę Molteni, wpływową dyrektorkę artystyczną i wizualną, założycielkę Fabryki Projektów MUSE. Materiał przedstawia partnerstwo LG SIGNATURE i Molteni&C, wyrażając to, co reprezentują obie marki. Temu przedsięwzięciu towarzyszyć będą również specjalne wydarzenia HIDE & SEEK, podczas których odwiedzający projektanci wnętrz i architekci będą mogli połączyć zdobywanie wiedzy z kreatywną zabawą.
Modele LG OLED Objet Collection Easel (65Art90) i Posé (LX1) są unikatowe dzięki współpracy z holenderską marką Moooi, specjalizującą się w rozwiązaniach dla osób pragnących w swoim życiu połączyć piękno z wygodą. Współpraca ta nawiązuje do charakterystycznej dla Moooi wystawy A Life Extraordinary, łącząc najnowocześniejsze telewizory lifestyle'owe z niezwykłymi projektami. Kolekcja LG OLED Objet, reprezentująca nowy, ekscytujący kierunek w dziedzinie telewizorów, umacnia globalną pozycję firmy LG jako innowatora w dziedzinie stylu życia.
Więcej informacji na temat urządzeń kuchennych do zabudowy Signature Kitchen Suite można znaleźć na stronie internetowej LG Signature Kitchen Suite lub w interaktywnym wirtualnym salonie wystawowym LG SIGNATURE, który będzie dostępny dla wszystkich podczas targów Milan Design Week.