
Proszę zbojkotować jeszcze "Las Vegas Energy Drink" za propagowanie hazardu wśród młodych, "Tiger" za propagowanie zoofilii, "Black" za propagowanie black metalu i afrykańskich bojówek.
"Nie szukaj diabła w Demonie. Poszukaj Demona w sobie. (...) Twój Demon jest blisko! Gdy robisz coś, co Cię jara, czujesz, jak Twój Demon działa! (...) Zawsze marzyłeś o tym by je spotkać. Poznać bliżej. Tak blisko, jak tylko można… Mamy dla Ciebie super wiadomość! Demony Seksu są dziś z nami! Demon seksu to kawałek nieba na ziemi. (...) Przedstaw nam swojego Demona. A może masz ich w sobie kilka? Super!"
Czytaj także: Skopiowałeś płytę? Pochwal się znajomym. Internauci kpią z przemysłu muzycznego i liczą, że okradli Kazika na 86 mln zł
Na stronie można także podpisać petycję kierowaną do firmy Agros-Nova, nawołującą do zaprzestania kampanii.
Internetowy protest jest coraz bardziej intensywny. Na facebookowym profilu został ostatnio opublikowany nowy post. Jest na nim zdjęcie jednej z pracownic firmy Agros-Nova. Widać na nim, że właścicielka udostępniła kontrowersyjny internetowy mem, który jak się okazało, godzi w uczucia religijne niektórych środowisk.
Czytaj także: Skopiowałeś płytę? Pochwal się znajomym. Internauci kpią z przemysłu muzycznego i liczą, że okradli Kazika na 86 mln zł
Mamy nadzieję, że ta grafika pobije rekord udostępnień. Niech ludzie się dowiedzą, że okultyści działają nie tylko przez sekty, ale także przez wielki biznes!
O komentarz do sprawy poprosiliśmy panią Joannę Bancerowską – dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie Agros-Nova Sp. z o.o.
Jak poważna poważnie traktujecie zamieszanie, które zaistniało w ostatnim czasie wokół napoju Demon oraz jednej z państwa pracownic?
– nie było nigdy „ociekającej satanizmem i rozwiązłością” reklamy marki Demon w telewizji z udziałem p. Adama Darskiego
– taka „satanistyczna” kampania nie była nigdy planowana, w komunikacji nie było też odniesienia do religii,
– nie wycofaliśmy się z planów kampanii, bo ich nie było
– plakat wykorzystywany został przez inicjatorów protestu – naszą jedyną grafiką było logo marki;
– kilka cytatów, którymi posługują się organizatorzy akcji to wyrwane z kontekstu zdania ze strony marki, z zakładki o demonach kina. Treść strony nie promuje ani satanizmu, ani rozwiązłości. Zachęcam do jego obejrzenia i własnej oceny.
z Fundacją DKMS Polska na rzecz wspólnej walki z białaczką.
Czy nazwa napoju nie jest zbyt kontrowersyjna? Jaki efekt miała osiągnąć? Czy będzie zmiana nazwy?
- wyrazami solidarności,
- wyrazami oburzenia na personalne atak pod jej adresem,, które pojawiają się na profil satanizmie przejdzie i niektórych innych prawicowych portalach,
- przeprosinami katolików, którzy wstydzą się takich pełnych wrogości zachowań
- oraz kilka dowcipnych żartów.