
W Polsce ze stu tysiącami klientów Branson i jego ludzie (udziałowcem Virgin w Polsce jest m.in. Łukasz Wejchert) zawojowali ułamek procenta rynku. Czy coś pozostało jeszcze z ambitnych planów?
Naszą grupę docelową stanowią młodzi ludzie, w wieku 15-24 lata, osoby, które prowadzą ciekawe, aktywne życie, używają smartfonów. Zależy im na swobodnym dostępie do internetu i odpowiednio wysokim pakiecie danych. Bezpłatne minuty to element, który schodzi na dalszy plan przy wyborze operatora.
W tej chwili media społecznościowe zastępują tak kiedyś popularne SMS-y i rozmowy. Cała komunikacja odbywa się on line. Dlatego dajemy naszym Klientom możliwość korzystania za darmo z serwisów Facebook, Facebook Messanger, Gadu Gadu, Ask FM i Twitter. Co to oznacza? Dane nie są pobierane z wykupionego pakietu danych internetowych
Porażka w Polsce byłaby jedna z nielicznych w karierze Bransona. Na pewno warta ujęcia przez jakiegoś nadwornego biografa. Branson uchodzi za guru biznesu, a jego życiorys jest obiektem badań psychologów biznesu. Z jednego powodu - czego się do tej pory nie dotknął, zamieniał w złoto.