
Kandydat PiS na prezydenta i jego sztabowcy po raz kolejny udowadniają, że sfera mediów społecznościowych nie jest im obca. Widzieliśmy już poprawne interakcje, dobrze wykorzystywane hashtagi i virale. Czas na pierwszy w historii kampanii wyborczych tweetup.
REKLAMA
Tweetup – integracja internautów
Tweetup to spotkanie, które ma zintegrować ludzi utrzymujących ze sobą na co dzień raczej internetowe, a dokładniej „twitterowe” relacje. W piątek wieczorem sztab kandydata PiS wysyłał zaproszenia (za pomocą Twittera) do dziennikarzy i liderów opinii publicznej będących aktywnymi użytkownikami tego medium na wspólne spotkanie. Odbędzie się ono we wtorek wieczór, w jednej z warszawskich restauracji.
Tweetup to spotkanie, które ma zintegrować ludzi utrzymujących ze sobą na co dzień raczej internetowe, a dokładniej „twitterowe” relacje. W piątek wieczorem sztab kandydata PiS wysyłał zaproszenia (za pomocą Twittera) do dziennikarzy i liderów opinii publicznej będących aktywnymi użytkownikami tego medium na wspólne spotkanie. Odbędzie się ono we wtorek wieczór, w jednej z warszawskich restauracji.
Wspólny tweetup ma na celu zacieśnienie relacji i – jak przekonują członkowie sztabu – poznanie Andrzeja Dudy z nieco innej strony. Ma służyć również zbudowaniu szerszego poparcia, bowiem – zgodnie z deklaracją rzecznika PiS Marcina Mastalerka – zaproszono internautów reprezentujących różne poglądy polityczne. – Liczymy na dużą liczbę uczestników spotkania – mówiła w rozmowie z TVN24 szefowa sztabu Beata Szydło.
Kolejny etap internetowej kampanii
Media społecznościowe to ważny uczestnik prowadzonej obecnie kampanii prezydenckiej. Za pomocą Facebooka czy Twittera kandydaci walczą o poparcie internautów równie intensywnie, jak na prawdziwych spotkaniach z wyborcami "na żywo". Nad kampanią internetową Andrzeja Dudy pracuje specjalny zespół, którym dowodzi Paweł Szefernaker.
Media społecznościowe to ważny uczestnik prowadzonej obecnie kampanii prezydenckiej. Za pomocą Facebooka czy Twittera kandydaci walczą o poparcie internautów równie intensywnie, jak na prawdziwych spotkaniach z wyborcami "na żywo". Nad kampanią internetową Andrzeja Dudy pracuje specjalny zespół, którym dowodzi Paweł Szefernaker.
Do tej pory zespół radził sobie z agitacją w sieci znacznie lepiej, niż sztaby pozostałych kandydatów. Zagrożeniem pod tym względem może być dla niego jedynie Janusz Korwin-Mikke, który swoje kampanie buduje głównie w Internecie, w czym zresztą radzi sobie świetnie.
Członkowie zespołu zapewniają, że maja jeszcze wiele pomysłów na to, jak ubarwić kampanię w sieci. Spotkanie internautów „na żywo” jest jednym z nich. Tweetup to coś, czego w kampanii nie zastosował jeszcze żaden kandydat. To ciekawy ruch, który z pewnością skupi uwagę opinii (nie tylko internetowej) w najbliższych dniach.
Źródło: tvn24.pl
