Szokują czy odpowiadają na potrzeby mężczyzn? Męska bielizna push-up do powiększania...

Materiały prasowe Atlantic
Do tej pory popularne push-up'y kojarzyły się jedynie z damskimi biustonoszami. Te czasy już jednak minęły, bo od niedawna rynek szokuje nowa linia męskiej bielizny. Czym? Specjalną kieszonką, w której można "schować i wyeksponować" to, co trzeba. Reklamowane na wiele sposobów w rzeczywistości sprowadzają się do jednego: powiększenia męskiego przyrodzenia.

Kobiety z kompleksem małych piersi nie mają problemów, żeby sobie z nim poradzić. Bieliznę powiększającą biust można znaleźć w każdym sklepie. Do wyboru, do koloru.

Tak łatwo nie mają mężczyźni, bo o majstrowaniu z męską częścią garderoby głośno się nie mówiło. Przede wszystkim dlatego, że panom pozostawało jedynie wypychanie majtek np. skarpetami, a nie używanie specjalnej bielizny. Padały zarzuty, że "ulepsza" się modeli reklamujących męskie majtki. W tym kontekście mówiło się szczególnie o piłkarzu Davidzie Beckhamie, który był twarzą kilku bieliźnianych kampanii reklamowych.

Teraz jedna z firm próbuje przełamać tabu. Zaskakujący jest nie tylko sam produkt, ale i jego reklama. Młody mężczyzna z grymasem na twarzy dumnie wypina biodra w jaskrawych bokserkach. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie wyjątkowo wielkie wypełnienie w wiadomym miejscu.

Na bollywoodzką piękność spadły gromy, bo… nie odzyskała figury po ciąży. Chcesz być na świeczniku, nie możesz przytyć

To jednak nie hojna natura, a specjalna kieszonka o wymownej nazwie Magic Pocket. Co ciekawe, działa ona niczym tajna broń, bo panowie mogą z niej skorzystać kiedy chcą. Bokserki lub slipy raz działają, jako wypełniacz, raz jako zwykła bielizna.

Motywacją do stworzenia tej linii był fakt, że kobiety mają swój push-up, więc czemu by go nie zrobić też dla mężczyzn. Na polskim rynku to nowość, ale podobno sprzedaje się całkiem nieźle, a klienci wracają po kolejne pary.

Ofensywa reklamowa jest duża, bo reklamy pojawiają się również w damskich magazynach. Zapewne panowie nie mają odwagi kupić ich sami, więc podsuwa się ten pomysł ich partnerkom.

Raj dla stopy – jak kultowy prezent na Dzień Kobiet stał się powszechnym produktem



Produkt wywołuje na twarzy uśmiech z wiadomego powodu. I nie ma co tu ukrywać, że głównie chodziło o efekt push-up. Niemniej jednak, producenci przekonują o jego "zdrowotnych walorach": Magic Pocket utrzymuje odpowiednią temperaturą przez co unika się obtarć lub odparzeń. Komfort używania mają doceniać szczególnie sportowcy. Pytanie tylko, czy do tego komfortu potrzebne im wizualne powiększenie przyrodzenia.

Zrobienie bielizny, która ma być lekarstwem dla zakompleksionych mężczyzn to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Nie chodzi tylko o wszycie w kieszonki, bo model został specjalnie zaprojektowany.

Jakiekolwiek tłumaczenie by nie było, trudno pozbyć się wrażenia, że taka bielizna nie sprowadza się do zdrowia czy komfortu, a do oczywistego efektu push-up. Bo wspomniany komfort i zdrowie można mieć przecież w majtkach bez powiększaczy.

Planujecie ustawić się w kolejce po nową bieliznę push-up?
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...