British American Tobacco Polska, od lewej: Rafał Wysowski, dyrektor działu produktów nowej generacji; Antal Bekefi, prezes zarządu BAT Polska oraz Andrzej Kornatowski, dyrektor ds. prawnych
British American Tobacco Polska, od lewej: Rafał Wysowski, dyrektor działu produktów nowej generacji; Antal Bekefi, prezes zarządu BAT Polska oraz Andrzej Kornatowski, dyrektor ds. prawnych Fot. materiały własne

Firma British American Tobacco Polska 1 grudnia w Warszawie zorganizowała konferencje prasową, podczas której ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowej marki e-papierosów, VYPE ePen. Wchodzące do polskich sklepów e-papierosy są innowacyjne, została bowiem opracowana zupełnie nowa metoda ich napełniania. Tradycyjny płyn został zastąpiony specjalnymi kapsułkami, dzięki czemu korzystanie z urządzenia będzie prostsze i wygodniejsze.

REKLAMA
VYPE ePen to innowacyjne urządzenie, które dzięki systemowi wymiennych wkładów, pozwala użytkownikowi dokonywać zmiany w zaledwie kilka sekund, bez ryzyka rozlania płynu, a korzystanie z niego jest intuicyjne. Dodatkowo e-papieros posiada przycisk, za pomocą którego można regulować intensywność pary. Natomiast całość zamknięta jest w eleganckim designie.
Grupa British Tobacco Ltd. jest pierwszą firmą tytoniową, która do swojej oferty wprowadza e-papierosy. Na polskim rynku działa od 1991 roku, a przez ten czas stworzyła 1700 miejsc pracy, między innymi w Zakładach Przemysłu Tytoniowego w Augustowie. Warto wspomnieć, że surowiec tytoniowy, jaki jest używany, pochodzi od rolników z Podlasia, dla których uprawa tytoniu to w wielu przypadkach jedyne źródło utrzymania. Łącznie firma zainwestowała ponad 1,8 mld złotych na rozwój swojej działalności w Polsce, czym przyczyniła się do rozwoju lokalnej przedsiębiorczości.
logo
Konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem dziennikarzy. Na zdjęciu Rafał Wysowski, dyrektor działu produktów nowej generacji Fot. materiały prasowe
Produkt VYPE ePen jest odpowiedzią na znaczący wzrost zainteresowania branżą e-papierosów przez Polaków. Według statystyk, które przedstawili przedstawiciele British American Tobacco Polska podczas konferencji, w Polsce z elektronicznych papierosów korzysta 1,5 mln osób. Jednocześnie Polacy najczęściej sięgają po tego typu papierosy ze wszystkich krajów w Europie.
Przedstawiciele British Tobacco Polska zapewniają, że VYPE ePen jest zdrowszą alternatywą w porównaniu z tradycyjnymi papierosami. Jeśli chodzi o ryzyko, jakie niesie z sobą palenie, w przypadku e-papierosa jest ono o 95% niższe, ponieważ w elektronicznym odpowiedniku nie występuje spalanie, a używany tytoń to tytoń farmakologiczny.
Grupa British Tobacco Ltd. prowadzi w Wielkiej Brytanii centrum badawcze, w którym zatrudnia blisko 50 naukowców z różnych dziedzin. Ich zadaniem jest prowadzanie badań w kierunku obniżania szkodliwości i ograniczania ryzyka związanego z paleniem wyrobów tytoniowych. Firma każdego roku wydaje na te badania ponad miliard złotych.
logo
Hasło promujące nowy produkt to „E-papierosy stworzone od nowa” Fot. materiały prasowe
„Nasza marka VYPE skupia się przede wszystkim na jakości, e-papierosy zostały opracowane w oparciu o najwyższej klasy wiedzę specjalistyczną, między innymi we współpracy z wiodącymi naukowcami i ekspertami z różnych dziedzin oraz na podstawie opinii użytkowników e-papierosów. Wiemy, że w ręce polskich palaczy oddajemy produkt, który da im prawdziwą satysfakcję” – skomentował Antal Bekefi, prezes zarządu British American Tobacco Polska Trading Sp. z o.o.
E-papierosy VYPE w 2014 roku zostały wprowadzone na rynek Brytyjski. Następnie w 2015 roku pojawiły się we Włoszech, Francji i od tego tygodnia w Polsce. Hasłem reklamującym linię innowacyjnych produktów jest: „E-papierosy stworzone od nowa”. Rzeczywiście, można o nich tak powiedzieć, bo zastosowana metoda jest czymś zupełnie nowym.
Urządzenia VYPE, kapsułki oraz olejki do tradycyjnych e-papierosów będzie można kupować za pośrednictwem strony internetowej www.vype.pl oraz w wybranych sieciach, między innymi w Inmedio czy Relay.