Reklama.
Według danych Polskiej Organizacji Turystycznej nasz kraj znalazł się na osiemnastym miejscu pośród najchętniej odwiedzanych na świecie i na jedenastym miejscu w Europie. W ciągu ostatnich 15 lat przyjechało do nas aż 220 milionów ludzi. Branża turystyczna jest odpowiedzialna za generowanie 5 proc. naszego PKB.
Napisz do autora: manuel.langer@natemat.pl
Dwa lata temu marka "Polska" znalazła się wśród 20 najdroższych marek na świecie. Siłą marki jest rozpoznawalność, a wiele wydarzeń o skali globalnej miało miejsce w Polsce; od UEFA Euro 2012 poprzez mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn (w 2014 r.), polską prezydencję w UE (w 2011 r.), po szczyty klimatyczne w Poznaniu (2008 r.) i w Warszawie (2013 r.). W 2010 roku bardzo promowaliśmy zagranicą Fryderyka Chopina, a w tym roku był Międzynarodowy Konkurs Chopinowski w Warszawie.