Robert Lewandowski twarzą kampanii marki Vistula
Robert Lewandowski twarzą kampanii marki Vistula Fot. Materiały prasowe / Vistula Group

Lewy od dawna nie jest gwiazdą tylko na boisku. Taki status zapewnił mu właśnie kolejny kontrakt reklamowy. W połowie marca zabłyśnie jako gwiazda kampanii odzieżowej marki Vistula. Piłkarz pokaże, co będzie hitem męskiej szafy przez najbliższe miesiące.

REKLAMA
Robert Lewandowski to król strzelców i król… reklamy. Jak dotąd promował maszynki do golenia, Coca-Colę, zegarki czy grę „FIFA”. Teraz czas na ubrania – sportowiec został bowiem „współczesnym dżentelmenem” Vistuli. W garniturach tej marki daleko mu do kopiącego piłkę chłopaka, a bliżej do Jamesa Bonda. Gdyby jednak zostać w piłkarskich klimatach, za porównanie nie obraziłby się David Beckham. Obaj mają talent, który pomógł im osiągnąć sukces – również poza boiskiem. Anglik, z racji większego doświadczenia, cieszy się nieco większą sławą, ale Lewemu mało już do niego brakuje.
logo
Robert Lewandowski - współczesny dżentelmen Vistuli Fot. Materiały prasowe / Vistula Group
W stworzonych przez Vistulę zestawach robi takie wrażenie, jak wtedy, gdy strzela gola. Na wiosnę może więc inspirować fanów do zmiany wizerunku. I to zapewne jeden z powodów, dla których marka postawiła właśnie na niego. Lewandowski przyciągnie uwagę.
logo
Piłkarz czuł się na planie sesji jak ryba w wodzie Fot. Materiały prasowe / Vistula Group
logo
Wydaje się, że sesja należała do udanych Fot. Materiały prasowe / Vistula Group
Popularny piłkarz i Vistula  zdecydowali się na roczną współpracę, która oznacza udział Lewego w dwóch kampaniach: wiosenno-letniej i jesienno-zimowej. Pierwsza rozpoczyna się w połowie marca, zdjęcia są już gotowe, a ich autorką jest Iza Grzybowska.
źródło: Vistula Group

Napisz do autorki: karolina.blaszkiewicz@natemat.pl