Gwiazda disco polo chce zachęcić swoich fanów do konsumpcji własnego napoju energetycznego.
Gwiazda disco polo chce zachęcić swoich fanów do konsumpcji własnego napoju energetycznego. fot. materiały prasowe
Reklama.
Energetyk, nazwany po prostu Zenek Energy Drink, został wyprodukowany przez firmę Just Food Polska. Składem przypomina inne napoje energetyczne: zawiera podwyższoną zawartość kofeiny do 50 mg/100 ml, taurynę oraz witaminy z grupy B. Jak zastrzega producent, nie należy spożywać Zenek Energy Drink razem z alkoholem, napój nie jest także polecany kobietom w ciąży i karmiącym piersią. Zenek Martyniuk poszedł śladem boksera Dariusza Michalczewskiego i rapera Popka, którzy też reklamują własne napoje energetyczne.
Jak pisał w naTemat Krzysztof Majak, po tym jak Martyniuk wystąpił w TVP na Sylwestra, disco polo przez lata było wyszydzane, a wielbiciele tej muzyki wyśmiewani. "Z disco polo w szatni reprezentacji Polski kilka miesięcy temu tłumaczył się nawet PZPN. Tego typu melodie rozbrzmiewały nawet wówczas, gdy prezydent Andrzej Duda przyszedł gratulować Lewandowskiemu i spółce" - pisał Majak.
Ale dziś ten trend się odwrócił. – Publiczna krytyka disco-polo, a już tym bardziej króla tego gatunku Zenka Martyniuka kończy się awanturą i jest traktowana jak atak nie na muzykę, a na słuchaczy – pisał autor naTemat.
źródło: polsatnews.pl