Reklama.
Czy musi pan mnie rozśmieszać od rana? – zapytał ginekolog dr Grzegorz Południewski, gdy poprosiłem go o opinię w sprawie szykowanej przez resort zdrowia kampanii na temat płodności. Jej koszt szacowany jest na blisko 3 mln zł, a jednym z jej najistotniejszych elementów ma być strona internetowa, na której znajdzie się e-kalendarzyk małżeński.
Dotychczas dzięki programowi urodziło się 5 tys. 285 dzieci - poinformowało Polską Agencję Prasową Ministerstwo Zdrowia. W sumie wykonano 37,6 tys. transferów zarodka, w wyniku czego klinicznie potwierdzono 11,8 tys. ciąż. Czytaj więcej
Napisz do autora: tomasz.lawnicki@natemat.pl
Przy tych szacunkach należałoby przyjąć sumę 7 tys. zł, bo taka kwota wychodziła przy realizowanym wcześniej programie in vitro. Wówczas okazałoby się, że urodziłoby się niemal 2 razy więcej dzieci.