Jedna z promocji w Lidlu.
Jedna z promocji w Lidlu. Screen/YouTube/Karol Kątny

To zapewne będzie wielki hit, który może spowodować oblężenie sklepów niemieckiej sieci w Polsce. Gdy Lidl decydował się na taki krok w poprzednich latach, na produkty zapanował zakupowy szał. A teraz wybór ma być jeszcze większy niż dotychczas.

REKLAMA
To już 10. edycja współpracy Lidla ze znaną polską marką luksusową Wittchen. Teraz Lidl oferuje klientom jeszcze większy wybór torebek z naturalnej włoskiej skóry niż przed laty. W sklepach Lidl w Polsce ma pojawić się ich aż 79 wzorów w różnych kolorach: głębokim granacie, jesiennym brązie czy elegenackim bordo. Większość będzie miała cenę 279 zł. Promocja galanterii znanej polskiej marki będzie miała miejsce w sobotę 14 października.
Jak doświadczenie uczy, zwiastuje to nieprzebrane tłumy klientów w Lidlu. Poprzednia tego typu promocja sprzed roku zakończyła się masowym szturmem klientów. Skórzane torebki Wittchen sieć sprzedawała za 279 zł, a umieszczone w sieci nagranie pokazało, jak wielką walkę musieli stoczyć o nie klienci.
Ostatnio Lidl przyciągał też klientów najnowszą odsłoną gry Fifa. Jedna z najpopularniejszych gier w histotrii pojawiła się w sieci dyskontów 29 września. Fifa 18 jest dostępna w Lidlu w wersji na aż 5 platform, chodzi zarówno o konsole, jak i komputery stacjonarne: Playstation, Xbox i PC. Fifa18 kosztuje od 189 do 235 zł.