Największą wściekłość internautów wywołał chyba X-kom – a konkretnie internetowa wyprzedaż z okazji czarnego piątku, która miała wystartować dzisiaj o ósmej rano. Pewnie się już domyślacie, że wszystko poszło po prostu źle.
Największym hitem tegorocznego czarnego piątku miała chyba jednak być oferta Rossmanna. Zainteresowanie było (i w sumie jest) olbrzymie. Były reklamy w telewizji, zapowiedzi w internecie, zresztą Trendy Google'a nie kłamią:
Polaków nie rozpieszczają także linie lotnicze. Te, które najczęściej zaskakują ofertami, czyli tanie, "nie poszalały". Ryanair co prawda chwali się swoją tygodniową wyprzedażą, w której jest oferowanych 5 milionów biletów, ale zniżki sięgają 20 proc. To niewiele jak na standardy tej firmy. Same bilety też są oferowane często w nieciekawych terminach – zwracają uwagę internauci.
Jednak nawet jeśli produktów w promocjach brakuje, a niektóre nie są specjalnie ciekawe, warto jeszcze pamiętać o tym, że być może za dużo oczekujemy. Koniec końców każdy sprzedawca chce zarobić, a nie stracić. Na tym polega ta zabawa.
Zawsze starannie przygotowujemy się do każdej promocji, tak by spełnić oczekiwania naszych klientów. W większości przypadków nam się to udaje, o czym świadczą wpisy zadowolonych klientów.
Naprawdę dokładamy wszelkich starań by wszystkie zamówienia realizować jak najszybciej. Może się tak jednak zdarzyć, że ze względu na aktualną promocję czas realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu.
Ponadto zgodnie z regulaminem naszej drogerii internetowej, dopuszczamy możliwość anulowania zamówienia, gdy wybrane produkty zostaną po prostu wykupione przed skompletowaniem zakupów.
W ostatnich latach zainteresowanie promocjami, które przygotowujemy z okazji Czarnego Piątku, dynamicznie wzrasta. Oszacowaliśmy, że w tym roku stronę akcji może odwiedzić w tym samym czasie ok. 70 tys. klientów, czyli o 500 procent więcej niż w roku ubiegłym. Mając to na uwadze, już w maju rozpoczęliśmy analizę techniczną i wdrożenie rozwiązań, zwiększających wydajność naszej strony.
Pomimo wprowadzonych usprawnień, w momencie największej aktywności użytkowników, pojawiły się problemy techniczne, przez co część Klientów nie mogła skorzystać z promocji. Zainteresowanie akcją było tak duże, że niektóre produkty wyprzedały się w ciągu kilku sekund. Warto dodać, że w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 8 tys. zamówień, co stanowi ok. 40% wszystkich transakcji związanych z promocją w tym dniu.
Bardzo nam przykro, że ograniczenia techniczne negatywnie wpłynęły na komfort zakupów naszych klientów. Pragniemy przeprosić wszystkich, którym nie udało się skorzystać z promocji. Wyciągnęliśmy wnioski z doświadczenia zebranego podczas tegorocznej akcji i już teraz podjęliśmy konkretne działania, które powinny zapewnić pełną dostępność naszej strony oraz produktów podczas kolejnych promocji.