
Jedni manifestują swoje poparcie dla opozycji i niechęć wobec Prawa i Sprawiedliwości, drudzy obierają zgoła inny kierunek, sprzyjają przede wszystkim politykom partii rządzącej. Jest jednak kilka spraw, które ich łączą: aktywność na Twitterze i... praca dla tej samej farmy trolli. W najnowszym numerze "Newsweeka" można przeczytać o tym, jak twórcy fałszywych kont m.in. prowadzą kampanię wyborczą i poprawiają wizerunek prezesa TVP.
Wkrótce od menedżerki Alicji przychodzi inne zlecenie: prowadzenie już istniejącego, anonimowego konta na Twitterze o kulturze. Ma wspierać m.in. Teatr Telewizji, TVP Kultura, TVP Historia. Alicja tłumaczy, jak robić sondy i podbijać statystyki. Mejlem przysyła instrukcję: "Dobrze, abyś wypowiadała się pozytywnie o dotacji rządowej dla TVP i abonamencie"
