Reklama.
Na początku ósmej dekady ubiegłego stulecia współzakładał Gruppę, czyli formację artystyczną, bez której historia sztuki polskiej byłaby znacznie uboższa. W latach późniejszych – nie rezygnując z tworzenia obrazów rzeźb oraz instalacji – zaczął realizować się także w innych dziedzinach: od kariery naukowej (profesura w stołecznej Akademii Sztuk Pięknych), aż po działalność w świecie wspierania sprzedaży wyrobów i usług (od roku 1991 prowadzi agencję komunikacji marketingowej Comminication Unlimited, jest także członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy).
Dziś postanowił zdradzić nam, na czym polega sztuka... właściwego inwestowania w sztukę i czy obecna sytuacja jest właściwym momentem na szukanie prawdziwych okazji. Dowiedzmy się, na jakich artystów warto wydawać ciężko zarobione pieniądze, dlaczego inwestowanie w obrazy jest lepsze, niż w akcje giełdowe, czy warto kontemplować sztukę w internecie, zamiast czekać na ponowne otwarcie muzeów i galerii oraz – last but not least – czy powinniśmy wpadać w panikę wobec recesji oraz wizji masowych upadków firm, będących wynikiem pandemii koronawirusa.
logo
logo
logo