Karolak wciąż nie rozumie, że popełnił błąd. Ostro broni swego zachowania w IKEI
Bartosz Świderski
27 sierpnia 2020, 18:30·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 27 sierpnia 2020, 18:30
Tomasz Karolak został wyproszony ze sklepu IKEA, po tym jak próbował do niego wejść bez zasłoniętych ust oraz nosa. Aktor wciąż nie widzi problemu w swoim zachowaniu. Wdał się nawet w ostrą dyskusję na Instagramie. Fani uważają, że jego postawa była nieodpowiedzialna.
Reklama.
"A gdzie ten filmik z IKEI? Poszedł po rozum do głowy czy przestraszył się oskarżeń? (…) Ciekawe czy chodzi o standardową wielkość czy po prostu nie jest w stanie ogarnąć mechanizmów zakażania Covid-19?" – napisał jeden z internautów pod ostatnim zdjęciem opublikowanym przez Tomasza Karolaka na Instagramie.
Na odpowiedź aktora nie trzeba było długo czekać. "Gdyby pan dobrze znał działanie InstaStories, to by pan wiedział, że filmy tam umieszczone po 24 godzinach znikają. A widzi pan we mnie to, co jest pana bolączką (jak mawiają psycholodzy). Gdyby pan słuchał mojej wypowiedzi, usłyszałby pan, że mam ważne badania z krwi, a nie z różnych testów, więc raczej to ja mógłbym być zarażony" – skomentował.
Jeszcze inny obserwator zapytał się Karolaka, "czy wolałby być w gronie oszołomów, którzy negują groźbę wirusa czy robić to, co sugerują naukowcy". "Poczekajmy, okaże się niebawem" – odpowiedział celebryta.
"Nosze te badania przy sobie, a maski nosić nie mogę. Zapytałem ochroniarza, czy on ma badania. Stwierdził, że nie. A pisanie, że ja lepszy od innych jest raczej grubą przesadą. Tzw. znana twarz tyle pomaga, co przeszkadza" – dodał Karolak w jednym z komentarzy.
W środę Tomasz Karolak został wyproszony z warszawskiej IKEI za brak maseczki. Oburzyło to aktora, który o sytuacji postanowił opowiedzieć na nagraniu opublikowanym na Instagramie. – Chcieli wezwać policję, a to ja powinienem to zrobić, ponieważ bezpodstawnie usunięto mnie ze sklepu – grzmiał Karolak. Zapewnił też, że już nigdy nie zrobi zakupów w IKEI.
Nagranie zyskało na tyle duży rozgłos, że firma postanowiła wystosować oświadczenie w tej sprawie.
"Zdrowie naszych pracowników oraz klientów traktujemy priorytetowo, dlatego na terenie sklepów IKEA egzekwujemy obowiązek zasłaniana ust i nosa. Nie obsługujemy klientów, którzy nie zakrywają ust i nosa przy pomocy odzieży lub jej części, maseczek lub przyłbic ochronnych, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pracownikom oraz osobom odwiedzającym nasze sklepy" – czytamy w treści pisma.