
Wciąż najbardziej popularnym środkiem antykoncepcyjnym jest prezerwatywa, stosuje ją aż 49% Polaków. Mimo, że stosunek przerywany nie stanowi zabezpieczenia przed ciążą, aż 28% respondentów uznaje go jako metodę antykoncepcji. Z metod naturalnych korzysta około 22% respondentów, ze środków doustnych około 19%. Około jedna piąta badanych nie stosuje obecnie żadnej formy antykoncepcji.
Co tu dużo mówić, produkcja zamiast oswajać, może młodych zawstydzać. Według starszych odbiorców pod ziemię ze wstydu powinna zapaść się przede
Nie widzę żadnego problemu w tym filmiku. Części są narysowane schematycznie, zanimizowane. Wyglądają, jak te na murach i wypadają dość sympatycznie.
W końcu mały penis apeluje, by wagina się nie wstydziła. Jacek Wasilewski podkreśla też, że ponieważ spot jest półprywatny, propagowany jedynie w sieci, nie będzie gorszył ogółu, bo dotrze tylko do zainteresowanych.
Na nieszczęście estetów kampania potrwa do końca 2012 roku. Dobrą wiadomością w morzu złych jest to, że głównym obszarem ich prezentacji będzie durexmowi.pl.
Temat prezerwatyw zaczyna być bardziej żywy także wśród starszych odbiorców. W trakcie trwania Mistrzostw Europy w piłce nożnej w Polsce zostanie przeprowadzona kampania z zakresu profilaktyki HIV. Akcja
65% badanych Polaków i 74% badanych Polek deklaruje wierność seksualną. Do posiadania okazyjnych kochanków przyznaje się 14% mężczyzn, a 4% mężczyzn przyznaje się do płacenia za seks.
W Polsce między 1985 a 2011 rokiem wykryto ponad 15 tysięcy przypadków zarażenia. Stąd pomysł na kampanię, której odbiorcami mają być osoby w wieku 18-39 lat. Polegać będzie głównie na dystrybucji materiałów edukacyjnych. W telewizji i radio pojawią się spoty. Akcją zajmuje się agencja Link PR na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. I nie chce na razie zdradzać szczegółów. Konkretne informacje mają pojawić się w przyszłym miesiącu.
I tak okazuje się, że ratowanie osoby nieprzytomnej może być czynnością niezwykle ekscytującą także pod względem erotycznym. Oczywiście, jeśli spełnione są warunki negliżu. Jednak odbiorcy spragnieni lub szczególnie wrażliwi na bodźce erotyczne, raczej nie skupią się na poradach. Nadzieja w tych, którzy zachowają zimną krew i będą mieć szansę na ocalenie życia drugiego człowieka z gracją i własną przyjemnością. Wydaje się, że FL znalazła idealny sposób na równoczesne dotarcie do odbiorcy ze swoim produktem i kształtowanie wizerunku marki społecznie odpowiedzialnej. Ot, przyjemne z pożytecznym.