Popularna marka odzieżowa Sinsay poinformowała o wycofaniu kilku produktów ze swojej oferty. W oficjalnym komunikacie firma zaapelowała do klientów, aby przestali korzystać z tych towarów i dokonali ich zwrotu do sklepu.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Sinsay to jedna z najpopularniejszych marek odzieżowych w Polsce, należąca do rodzimej firmy LPP, w której skład wchodzą także takie sklepy jak Reserved czy Mohito. Przez lata marka znacząco się rozwinęła, przyciągając klientów bogatą ofertą produktów i atrakcyjnymi cenami.
Na stronie internetowej sklepu pojawiła się niedawno zaskakująca informacja dotycząca pięciu produktów dostępnych w ofercie Sinsay. Marka poinformowała, że podjęto decyzję o wycofaniu ich ze sprzedaży, ponieważ "nie spełniały one standardów jakości przedsiębiorstwa". Firma zaapelowała do klientów, którzy zakupili te produkty, aby zaprzestali ich użytkowania i dokonali zwrotu.
"Osoby posiadające produkty o numerach index 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z procedurą zwrotu. Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy" – brzmi treść komunikatu na oficjalnej stronie internetowej Sinsay.
Trzy pierwsze wspomniane produkty to maski kosmetyczne na twarz. Dwie pozostałe to zabawki dla dzieci – zestaw z cymbałkami oraz wózek dla lalki.
Jak zwrócić produkty?
Produkty, przed którymi ostrzega Sinsay, to maseczki w płachcie na twarz – o zapachu arbuza, mango i opuncji, składany wózek oraz muzyczna tablica sensoryczna.
Pod komunikatem marka przedstawiła również procedurę zwrotu. Klienci, którzy zakupili wspomniane produkty, mają kilka możliwości zwrotu i odzyskania pieniędzy. Jeżeli zakup został dokonany w sklepie stacjonarnym, produkty można oddać w dowolnym salonie Sinsay. W przypadku braku paragonu klient będzie musiał wypełnić specjalny formularz.
Jeśli zakupy były dokonane online, należy zalogować się na swoje konto w sklepie Sinsay (przez aplikację lub przeglądarkę internetową), a następnie wybrać opcję "zwrot" lub "reklamacja". Dalsze kroki zostaną przesłane klientowi drogą mailową. Zwrot online można również zrealizować w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.
Action też ostrzega przed swoimi produktami
Jak informuje redakcja naTemat.pl, niedawno podobny komunikat wydała sieć sklepów Action, która oferuje produkty z różnych kategorii. Firma poinformowała klientów o wycofaniu kilku towarów ze względu na potencjalne ryzyko dla użytkowników.
Problem dotyczył artykułu o numerze Action: 3202901, kodzie EAN: 8714627015003, numerze Toi-Toys: 38387 oraz partiach: 23002041, 23002042 lub 23002043. Jest to "Zestaw do karmienia lalek – 5 części". Testy wykazały, że plastikowy widelec znajdujący się w zestawie jest podatny na złamanie podczas zabawy, co stanowiło zagrożenie dla najmłodszych.
"Natychmiast przestań go używać i zwróć do sklepu Action. Otrzymasz pełny zwrot pieniędzy, nawet jeśli nie masz już dowodu zakupu" – brzmi treść komunikatu Action.
Zwrot produktów i odzyskanie pieniędzy w Action możliwe jest nawet bez posiadania dowodu zakupu.