Dominika Grosicka wychodzi z cienia męża? Właśnie została twarzą akcji MOHITO

Monika Przybysz
Jako żona świetnie radzącego sobie piłkarza, mogłaby - przysłowiowo - leżeć i pachnieć. Okazuje się, że nie pozwalają jej na to dzieci i… potrzeba samorealizacji. Dominika Grosicka wzięła właśnie udział w akcji charytatywnej marki Mohito.
Dominika i Kamil Grosiccy Fot. Instagram.com
Jeszcze niedawno Dominika Grosicka opowiadała w wywiadach, że życie u boku piłkarza (jej mężem jest piłkarz polskiej reprezentacji, Kamil Grosicki), wymaga samodyscypliny i cierpliwości. ”Jestem mamą na pełen etat. Dzieciaki pochłaniają mnóstwo czasu. Czasami w ciągu dnia nie mam dla siebie godziny, więc ciężko nazwać to bajką. Z drugiej strony jeździmy po świecie, możemy sobie pozwolić na fajne rzeczy, żyjemy na dobrym poziomie. Ale coś za coś. Dzieci co chwilę zmieniają szkołę, ja mam co chwilę inny dom. Takie zmiany miejsca też nie należą do przyjemności. Ciągle tylko pakowanie i rozpakowywanie. Poświęciłam swoje życie pracy Kamila i dzieciom. Nie spełniam się zawodowo, bo żyję dla nich, dla Kamila, żeby miał gdzie wrócić i czuł się w domu dobrze” – mówiła w wywiadzie dla ”Łączy nas piłka”. Okazuje się, że była modelka znalazła czas, by zrealizować z Mohito kampanię dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.


Jako mama i osoba aktywnie zaangażowana w pomoc charytatywną Grosicka jest szczególnie wyczulona na los pokrzywdzonych dzieci. – Wiem, że życie składa się z cieni i blasków. Istotne jest, aby zauważyć te cienie na dziecięcych twarzach i podać pomocną dłoń w odpowiedniej chwili. Warto nie tylko zapobiegać, ale również reagować na krzywdę dzieci i wzmacniać je w trudnych sytuacjach - mówi Dominika Grosicka.
#mistrzowskapomoc to slogan promujący akcję charytatywną marki MOHITO, której twarzą została Dominika Grosicka.fot. MOHITO
Na swoim Instagramie Grosicka chętnie dzieli się pasją do sportu, często też angażuje się w projekty, w których występuje w roli modelki. Na pierwszym miejscu stawia jednak wychowanie dzieci. Dlatego wybór właśnie jej do roli ambasadorki akcji #mistrzowskapomoc, w ramach której część zysku ze sprzedaży t-shirtów zostanie przekazana Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, nikogo nie powinien dziwić. Fundacja tworzy sieć Centrów Pomocy Dzieciom w całej Polsce, w których zapewnia kompleksową pomoc psychologiczną, prawną oraz medyczną dzieciom i ich rodzinom, które doświadczyły przemocy lub wykorzystywania. Linia koszulek MOHITO promowanych przez Dominikę Grosicką jest już w sprzedaży.