"Ostatnia kolekcja". Ta akcja znanej platformy zwraca uwagę na łamanie praw kobiet

Monika Przybysz
Czy można zrobić fajną i mądrą promocję? Można. Showmax, we współpracy z platformą Showroom, stworzył świetną kampanię inspirowaną serialem "Opowieść podręcznej". To inna niż wszystkie akcja promocyjna, zwracająca uwagę na istotne zagadnienia i prawa kobiet.
"Ostatnia kolekcja" to kampania inspirowana "Opowieścią podręcznej". Zwraca uwagę na problemy kobiet i zachęca do wsparcia organizacji, walczącej o ich prawa Fot. Showmax
Akcja promocyjna ma na celu zlikwidować znieczulicę w społeczeńsstwieFot. Showmax
"Ostatnia kolekcja - nadchodzi koniec mody" to kampania zainspirowana świetnym serialem "Opowieść podręcznej", zrealizowanym na podstawie powieści Margaret Atwood. Historia opowiada o świecie, w którym stworzone zostało państwo, gdzie kobiety mają z góry przydzielone role, ich prawa są ograniczane, a możliwość wyboru w zasadzie nie istnieje.
Po dodaniu produktu do koszyka, zostajemy przekierowani na stronę Centrum Praw KobietFot. Showmax
Kampania zachęca do zwrócenia uwagi na istotne problemy kobiet, a jednocześnie ostrzega, że pozostanie obojętnym, może okazać się tragiczne w skutkach. W wirtualnym sklepie, w którym możemy zakupić "Ostatnią kolekcję" po wybraniu opcji "do koszyka" zostajemy przekierowani na stronę Centrum Praw Kobiet i zyskujemy możliwość wsparcia finansowego organizacji, która od lat działa na rzecz wspierania kobiet i walczy o poszanowanie ich praw.