Kurz na "Wydmach", czyli co można wytrzepać z kanapy pociągu TLK. Czy ktoś tam w ogóle sprząta?
PKP Intercity reklamami zachęca turystów do pozostawienia samochodów w garażach i wybranie się w wakacyjną podróż pociągiem. W reklamach kolei nie pokazują jednak tego, czego o jakości podróżowania polskim pociągiem można dowiedzieć się z tego nagrania, które oburzyło sieć.
Okazuje się, że w międzynarodowym pociągu TLK Wydmy wagony z miejscami do siedzenia zapewnia jednak nie PKP, tylko czeski partner. – Zaistniałą sytuację wyjaśniamy ze stroną czeską. Przepraszamy za wszystkie niedogodności, które się pojawiły. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by zapewnić pasażerom komfort podróży – zapewnia rzecznik PKP Agnieszka Serbeńska.
– Każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl. Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni. Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity – dodaje rzecznik.