Wojna między Zapałą a Świerzyńskim. Bo lider "Bayer Full" pozazdrościł Sławomirowi... wyświetleń na YouTube

Bartosz Świderski
Lider zespołu "Bayer Full" Sławomir Świerzyński przez lata był na szczycie świata disco polo. Osiągnął sukces nie tylko Polsce, ale i w Chinach, gdzie jego krążki sprzedawały się na pniu. Muzyk ma jednak poważną konkurencję. I jest nim nie tylko doskonale wszystkim znany Zenek Martyniuk, który na scenie discopolowej występuje od 1989 roku. Świerzyński ma także poważnego rywala w Sławomirze Zapale – stosunkowo świeżym narybku muzycznego świata.
Sławomir Świerzyński z zespołu Bayer Full atakuje Sławomira. Fot. YouTube / DVBShots i Facebook.com/pg/slawomirswierzynski
Sławomir Świerzyński postanowił więc reagować i w ostrym tonie wypomniał ostatnio Sławomirowi Zapale, że jego popularność na YouTube rzekomo jest... oszustwem. – Ta cała oglądalność na YouTube jest totalnie zakłamana. Płaci się pieniądze i się ma oglądalność. Wielkie mi halo. Tylko po co się oszukiwać? – stwierdził Świerzyński w jednym z wywiadów.

Na takie zarzuty odpowiedział menadżer Zapały. – Dotarło do nas, iż w trakcie wywiadu pewien artysta disco polo snuje tezy, jakoby wyświetlenia filmów na naszym kanale YouTube były kupowane. Zapewniamy wszystkich fanów, że teledysk do piosenki "Miłość w Zakopanem" został zweryfikowany i szczegółowo sprawdzony przez firmę Google. W wyniku tego raportu otrzymaliśmy prestiżową nagrodę YouTube Rewind 2017 i "Miłość w Zakopanem" została oficjalnie uznana za najchętniej oglądany film na polskim YouTube w 2017 r. – powiedział "Super Expressowi" Robert Kurpisz.


Dodał że wyniki ich piosenki są niepodważalne. Przekonywał, że ma ona szansę stać się najchętniej oglądanym filmem polskiego YouTube'a. – To zasługa wspaniałych fanów Sławomira – stwierdza Kurpisz.

źródło: "Super Express"