Inne gwiazdy niech się uczą. Frycz pokazała, że reklama nie musi być żenująca
W czasach nachalnego reklamowania na Instagramie, które staje się obiektem żartów wśród internautów, nagle przychodzi aktorka, która robi to w najprostszy z możliwych sposób. I wychodzi świetnie!
Sztuka to niebywała - lawirować w tym wszystkim w sposób, w którym wszyscy będą zadowoleni. Lekko nie jest, trzeba zadowolić aż trzy strony: gwiazdy, marki, które mają jasno sprecyzowane oczekiwania marketingowe i nie inwestują bez powodu oraz followersi, którzy szukają u swoich idoli ciekawych treści, a nie reklam.
Małgorzacie Rozenek dostaje się co chwila, a głównym powodem jest to, że reklam jest już za dużo i niektóre wydają się za bardzo odbiegać od wizerunku gwiazdy (jak np. słynna już sesja z kosiarką przy żywopłocie).
”I takie podejście do tematu lubię. Normalnie prostu z mostu: jestem ambasadorką, dostałam sobie maszynę, będę jeździć dumnie, dziękuję. A nie niby dyskretny, a chamski aż po oczach wali prodakt plejsment, że niby przypadkiem na zdjęciach logo, kawałek opony, ja w bagażniku, ja na zderzaku” – pisze kolejna.