Prawie 10 mln unikalnych użytkowników. Lipiec rekordowym miesiącem Grupy naTemat w całym 2018

Michał Mańkowski
Upały, wakacje, urlopy, sezon ogórkowy, połowa firm na wczasach – znacie to, prawda? My też. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że lipiec okazał się wynikowo najlepszym miesiącem w 2018 roku w całej Grupie naTemat. Nasze serwisy zanotowały rekordowe w tym roku wyniki, pobijając oglądalność ze wszystkich miesięcy tego roku. W lipcu czytało nas blisko 10 mln unikalnych użytkowników! Dziękujemy!
Fot. naTemat
Grupa naTemat powstała w 2012 roku jako w pełni niezależna i polska grupa medialna. Nie stoi za nami żaden koncern, nie stoją wielkie pieniądze z zagranicy. Od samego początku jest za to pasja i grupa zgranych ludzi, którym bliżej do rodziny niż wielkiej korporacji. Choć bardzo szybko urośliśmy do rozmiarów, które przeszły nasze oczekiwania i staliśmy się bardziej dojrzałą firmą, te start-up'owe wartości wciąż są nam bliskie.

Zawsze chcieliśmy być inni. Nie bez powodu stworzyliśmy hashtag #50osóbnaŻoliborzu, który świetnie oddaje ideę tego, co tutaj robimy. Staramy się działać "szybciej, lepiej, bardziej" niż konkurencja. Zarówno dla Was, czytelników, jak i wszystkich partnerów biznesowych.

A teraz konkrety i liczby, bo przecież w tej sprawie piszemy. Właśnie dostaliśmy wyniki z lipca 2018, z których wynika, że Grupa naTemat zanotowała łącznie

9 631 292 unikalnych użytkowników

To dane za Google Analyticsem, który zlicza dokładne statystyki na naszych stronach. naTemat.pl, INNPoland.pl, Mamadu.pl zanotowały najlepsze wyniki z całego roku. A ten ostatni serwis pobił nawet swój rekord wszech czasów. MamaDu w swojej kilkuletniej historii nigdy nie czytało się tak dobrze, jak teraz.

To wszystko cieszy zwłaszcza, że mówimy o okresie wakacyjnym, który w teorii temu nie sprzyja. Łącznie zanotowaliśmy wzrost unikalnych użytkowników o:

+19,5% w porównaniu do lipca 2017

Rośniemy jednak nie tylko pod względem unikalnych użytkowników. Kilka miesięcy temu włączyliśmy nowe wersje mobilne w technologii PWA/React. W praktyce oznacza to, że nasze strony na telefonach ładują się tak szybko i tak komfortowo, jak w mało którym miejscu w polskim internecie.

I wygląda na to, że Wam się spodobało tak jak i nam, bo wzrost odsłon, które wtedy wygenerowaliście zaskoczył nawet nas. Zaczęliście czytać dużo więcej artykułów podczas jednej wizyty.
Mimo że nazywamy się Grupą naTemat, poza tytułowym serwisem wydajemy także biznesowo-technologiczny serwis INNPoland.pl, gdzie prostym językiem mówimy o skomplikowanych sprawach. Jest także parentingowe MamaDu.pl, gdzie coś dla siebie znajdą wszyscy rodzice.

Mamy również satyryczny ASZdziennik.pl, który serwuje jedyne takie newsy w całym kraju. W ramach grantu od Google uruchomiliśmy także Trudat.pl, gdzie weryfikujemy popularne newsy i opinie. Natomiast o stylu życia (nie tylko dla kobiet) przeczytacie u nas w BLISS – specjalnym lifestyle’owym dziale naTemat.

Tę pasję i zaangażowanie kilku osób (naprawdę kilku, na początku cała firma siedziała przy jednym stole) udało się przekuć w sukces, bo w ostatnich latach na polskim rynku internetowym nie było większego sukcesu medialnego.

Wiemy, że czasami nie jest idealnie. Jesteśmy świadomi, co można poprawić, a co warto pielęgnować i rozwijać, bo wyprzedzamy tym konkurencję. Takie wzrosty pokazują, że idziemy w dobrą stronę.

Obiecujemy Wam, że te #50osóbnaŻoliborzu każdego dnia robi wszystko, by dostarczać Wam dokładnie to, co chętnie przeczytacie: w najszybszej i najlepszej wersji. Dziękujemy, że z nami jesteście! Jeśli macie jakieś uwagi i życzenia, dawajcie znać w komentarzach.