Bądź naturalna, nie przejmuj się opiniami innych! Jessica Mercedes i Maffashion w świetnej kampanii Zalando Beauty

Bartosz Świderski
Ponad 10 000 produktów, 250 marek, dwie polskie ambasadorki – oto kampania beauty firmy Zalando. Jessika Mercedes Kirschner i Julia Kuczyńska, uchwycone obiektywem Macieja Nowaka, udowadniają, że makijaż nie powinien przyćmiewać urody, lecz jedynie podkreślać delikatnie naturalne piękno. Lubimy to!
Jessiki Mercedes (po lewej) i Maffashion, czyli dwuosobowy super team Zalando Fot. mat. prasowe/ Maciej Nowak
Najsłynniejsze w rodzimych influencerek modowych połączyły swe siły już w sierpniu ubiegłego roku, promując ofertę kosmetyczną Zalando, czyli wiodącej w Europie platformy modowej i lifestyle’owej.
Fot. mat. prasowe/ Maciej Nowak
Wszystko odbywa się pod sztandarami hasła "Wyraź swoje piękno", rozumianego jako eksponowanie własnego stylu oraz osobowości niezależnie od wieku, płci, zasad i upodobań; nie sugerując się oczekiwaniami innych.
Fot. mat. prasowe/ Maciej Nowak
Oferta Zalando Beauty doskonale pozwala rozwinąć skrzydła w taki właśnie sposób: do wyboru masz całe mnóstwo innowacyjnych produktów do pielęgnacji skóry i włosów, dedykowane zarówno kobietom, jak i mężczyznom.
Fot. mat. prasowe/ Maciej Nowak
Nowości i klasyki do makijażu, marki popularne, jak i te niszowe (włączając w to produkty wegańskie oraz szczególnie poszukiwane kosmetyki z Korei Południowej), do tego rozmaite akcesoria urodowe.
Fot. mat. prasowe/ Maciej Nowak
Do wyboru masz ponad ćwierć tysiąca producentów; dosłownie od A do Z (czyli poczynając od firmy A'Pieu, kończąc na marce Zwilling), włączając w to m. in. Estée Lauder, M·A·C, Clinique, L’Oréal Paris, Maybelline oraz Essie.