Wiele osób chce powtórzyć sukces Magdy. Do nowej edycji "Big Brothera" zgłosiło się 10 tys. chętnych

Bartosz Świderski
Mimo, że z początku w programie wiało nudą, comeback "Big Brothera" okazał się wielkim sukcesem stacji TVN 7. Po sukcesie Magdy Wójcik – zwyciężczyni reality show – do kolejnej edycji programu zgłaszają się tłumy chętnych. Na castingi przyjęto już niemal 10 tys. zgłoszeń.
Do nowej edycji "Big Brothera" zgłosiło się już niemal 10 tys. użytkowników. Fot. Instagram / @bigbrother.tvn7
Kiedy ogłoszono castingi do niedawno zakończonej edycji, po dwóch tygodniach od informacji o przesłuchaniach twórcy mieli już 5 tys. zgłoszeń. Jeśli chodzi o kolejne wydanie polskiego "Big Brothera", to w analogicznym czasie chętnych jest już 10 tys. Taka liczba potwierdza to, czym chwali się stacja TVN 7 – program był strzałem w dychę. Casting do jesiennej edycji potrwa jeszcze około kilku tygodni. Poznaliśmy już pierwszą mieszkankę domu Wielkiego Brata. Jest nią Karolina Włodarska. Sukces "Big Brothera"
"Big Brother" na antenie TVN7 zadebiutował w niedzielę 17 marca. Średnia widownia wszystkich odcinków wiosennego sezonu reality-show wyniosła 758 tys. osób, co przełożyło się na 5,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,96 proc. w grupie 16-59.


Źródło: wirtualnemedia.pl