Nic dziwnego, że PiS przestraszyło się #SilniRazem. Akcja KO podbija media społecznościowe
W chwili, kiedy powstaje ten artykuł #SilniRazem został dodany do przeszło 22,3 tysiąca wpisów na Twitterze. Jest to najpopularniejsze hasło w polskich mediach społecznościowych. Nic więc dziwnego, że PiS tak zareagowało, kiedy Koalicja Obywatelska użyła go na swoim wyborczym busie.
Tylko w poniedziałek do godziny 18.00 powstało ponad 22 tysiące wpisów, które zawierają #SilniRazem, co w sposób bardzo wyraźny przekłada się na kampanię KO w terenie. Widzą to również osoby, które posługują się w mediach społecznościowych tym hasztagiem.
"#SilniRazem najpopularniejszym hasztagiem na polskim TT. Zainteresowanie opozycji i atak polityków PiS oraz prorządowych mediów wzmacnia naszą inicjatywę. Mamy siłę żeby zmienić Polskę" – czytamy w jednym z wpisów z #SilniRazem.