IAB HowTo o systemie programmatic od kuchni. Na tej konferencji dowiecie się więcej o marketingu

Bartosz Świderski
Grupa Robocza Programmatic IAB Polska organizuje już trzecią edycję konferencji IAB HowTo. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję usłyszeć odpowiedzi na nurtujące ich pytania w kwestii promocji, marketingu i reklamy w internecie.
Konferencja odbędzie się 7 listopada w Warszawie. Fot. materiał prasowy.
"Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? (…) Jak wprowadzenie aukcji pierwszej ceny przez Google wpływa na sprzedaż i zakup reklamy w Internecie? Czy to koniec ery ciasteczek?" – na te pytania odpowiedzą eksperci, którzy pojawią się na panelu IAB HowTo: Programmatic behind the scenes. Programmatic to system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej. Podczas konferencji uzyskamy "solidną dawkę wiedzy na temat działania tego ekosystemu oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu".


– Celem Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska jest szeroka edukacja rynku reklamowego na temat zakupu reklamy w modelu automatycznym. Nasze działania mają uświadamiać reklamodawców, w jaki sposób wykorzystać programmatic w ich działaniach promocyjnych, ale również, w jaki sposób zabezpieczyć się przed potencjalnymi zagrożeniami wynikającymi ze zmian technologicznych – mówi szef Grupy Programmatic przy IAB Polska Elżbieta Kondzioła.

Konferencja odbędzie się 7 listopada w Warszawie.