Sukces akcji #ZabierzDzieckoNaWybory. Największa lekcja obywatelska dotarła do 2,5 mln internautów
Pomysł był prosty: w weekend wyborczy zadeklaruj, że robisz rodzinną lekcję obywatelską i idziesz z dzieckiem na wybory, bo młodzi najlepiej uczą się przez dobry przykład. Tak zorganizowaliśmy lekcję WOS, która dzięki wsparciu zaangażowanych rodziców dotarła do 2,5 mln internautów. To aż o milion więcej niż w pierwszej edycji podczas wyborów europejskich.
Cytujemy tu gwiazdy, ale to była akcja nas wszystkich. Przez cały weekend internautki i internauci wrzucali swoje deklaracje wzajemnie nakręcając się w dawaniu dobrego przykładu dzieciom.
– Ja zabieram całą trójkę. Hymn znają, uwielbiają wywieszać flagę przed domem, więc czas im pokazać następny krok! – pisała instagramerka alirra.
– Jeszcze nie głosuje ale wie że to coś ważnego... kot [pluszowy - red.] też musiał iść – dodawała ewushiia.
Efekt przerósł nasze, wydawałoby się, wygórowane oczekiwania. Wszystkie posty uczestników według platformy Unamo zebrały łącznie 120 tys. polubień i mogły dotrzeć nawet do 2,5 mln Polaków przyczyniając się też do gigantycznej jak na polskie warunki frekwencji 61 proc.
To super, że nasze dzieci mają z kogo brać przykład również w sprawach obywatelskich. Możemy sobie wszyscy pogratulować i... widzimy się przy kolejnych wyborach:)