Nasza akcja ze spotem o Polsce na Times Square z nominacją do prestiżowej nagrody
To była jedna z najfajniejszych i na pewno największa akcja, jaką zrobiliśmy w blisko już 8-letniej historii naTemat. Na 100-lecie odzyskania niepodległości wynajęliśmy największy baner na Times Square i wyświetliliśmy tam film o tym, że Polska jest fajna. Tylko tyle i aż tyle. Właśnie dowiedzieliśmy się, że ten projekt został nominowany do prestiżowej nagrody branżowej MIXX Awards.
Teraz okazuje się, że może zostać to docenione. Projekt pt. "Polska na Times Square" został nominowany do branżowej nagrody MIXX Awards na najlepsze kampanie reklamowe, którą organizuje IAB. I to w dwóch kategoriach! Walczymy o zwycięstwo w "Limited budget" i "Offline digitizing". O tym, czy nam się udało, przekonamy się na gali 27 listopada. I na pewno Was o tym poinformujemy.
Nominacja cieszy tym bardziej, że do grona nominowanych załapało się 56 z ponad 180 zgłoszeń. O złote, srebrne i brązowe statuetki powalczą łącznie 42 kampanie reklamowe w 16 różnych kategoriach konkursowych. O tym, kto na nie zasłużył, zdecyduje jury złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców. Oceniane były cztery wskaźniki: strategia, kreacja, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty.
Szczegółową listę nominowanych można znaleźć tutaj.