Taką Skodą możesz jeździć za niecałe 700 złotych miesięcznie. Karoq to uniwersalne i wygodne auto

Piotr Rodzik
Jest wystarczająco pojemna, żeby pojechać całą rodziną na wakacje. I wystarczająco zwinna, żeby nie irytować na parkingu pod galerią handlową. Skoda Karoq to pośredni SUV w gamie czeskiego producenta. A dzięki ofercie sklepu internetowego Skody możesz ją mieć w naprawdę dobrej cenie.
Skoda Karoq to auto uniwersalne i w dobrej cenie. Fot. naTemat
Na początek szybkie przypomnienie: Skoda – jako pierwszy importer w Polsce – oferuje sklep internetowy z samochodami. Działa to dokładnie tak, jakbyś brał telefon na abonament. Po prostu – wybierasz samochód, wybierasz finansowanie i… gotowe. Samochód czeka w salonie do odbioru – i to jest pierwszy moment, kiedy w ogóle musisz wyjść z domu.

Więcej o tym, jak dokładnie działa internetowy sklep z autami Skody, możecie znaleźć tutaj. Tylko że… teoria sobie, a praktyka sobie. Chcielibyśmy więc pokazać wam w praktyce, jak łatwy i po prostu wygodny jest zakup nowej Skody poprzez sklep internetowy.

"Na warsztat" wzięliśmy ten konkretnie model Skody Karoq. To nie jest jakaś wizja auta, którą mogą Czesi nam wyprodukować – podkreślmy to. To realnie istniejący samochód, ten akurat jest zaparkowany w salonie Skody w Warszawie.
Co wyróżnia tego konkretnego Karoqa? Tak jak właściwie w przypadku każdego auta oferowanego w internetowym sklepie, przede wszystkim świetna cena oraz jeszcze lepsze możliwości finansowania.

Przede wszystkim więc ten Karoq jest obecnie dostępny w programie wyprzedaży na koniec roku. Dlatego cena już "na dzień dobry" jest zbita o pięć tysięcy złotych. Samochód – jak każdy w sklepie internetowym Skody – jest dostępny w leasingu konsumenckim oraz dla firm.

Możemy zdecydować się na 0, 10 lub 20 proc. opłaty wstępnej, 24, 36 lub 48 miesięcy trwania umowy oraz roczny limit kilometrów od 10 do 40 tysięcy. Każdy z tych czynników wpływa na naszą ratę.

A ponieważ warunki oferowane przez Skodę są naprawdę dogodne, wspomnianym Karoqu przy 20 proc. opłaty wstępnej, czteroletniej umowie oraz 20 tys. kilometrów rocznie możesz jeździć już za niecałe 700 złotych netto miesięcznie!
Równie korzystna jest oferta dla leasingu dla osób prywatnych. Przy zachowaniu tych samych warunków tym konkretnym Karoqiem każdy może się cieszyć za już 826 zł brutto miesięcznie.

Nawet przy zerowej wpłacie własnej oferta jest bardzo zachęcająca. Przy umowie na 48 miesięcy i 20 tys. km rocznie przedsiębiorca za tego Karoqa zapłaci niecałe 1080 zł netto miesięcznie, a osoba prywatna 1328 zł.

Niech te niskie kwoty nikogo nie zwiodą. Pomimo niskiej ceny Karoq jest dobrze wyposażony. Odmiana Ambition po pierwsze dobrze wygląda – odpowiadają za to siedemnastocalowe obręcze kół ze stopów metali lekkich. W standardzie jest też dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, czujniki deszczu i zmierzchu, automatycznie składane lusterka, relingi dachowe czy czujniki parkowania z tyłu.

Do tego na pokładzie tego egzemplarza jest świetnie wyceniony pakiet Comfort, który cieszy się wśród klientów Skody olbrzymią popularnością. Dzięki niemu kierowca może cieszyć się dotykowym wyświetlaczem o przekątnej 8 cali, bezkluczykowym systemem obsługi samochodu oraz przednimi czujnikami parkowania. Miłym dodatkiem są też przyciemniane szyby z tyłu.

Do tego Karoq dba o bezpieczeństwo pasażerów. Wśród standardowych elementów wyposażenia jest system Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania. W wersji Ambition jest też poduszka kolanowa dla kierowcy.
Poza tym to po prostu bardzo dobre auto – i mogę to potwierdzić z doświadczenia. Karoqiem jeździłem bowiem zarówno po Warszawie (w Polsce sprawdzał ją też mój redakcyjny kolega) jak i po… szwajcarskich, wysokogórskich przełęczach.

Wszędzie Karoq zaskakiwał mnie swoją uniwersalnością. To samochód po prostu wygodny, sprawny zarówno w zakrętach, jak i na długich prostych. Odpowiedni dla tych rodzin, dla których siedmiomiejscowy Kodiaq jest po prostu zbyt duży, a Kamiq z kolei zbyt mały.

Co jednocześnie nie oznacza, że Karoq jest mały. Tradycyjnie dla Skody postawiono tu bowiem na praktyczne walory w codziennym użytkowaniu. Choćby bagażnik: ma 521 litrów, co jest jednym z najlepszych wyników w klasie. A po złożeniu kanapy mamy do dyspozycji aż 1630 litrów.

Z kolei rozstaw osi to 2638 mm. Dzięki temu podróż jest komfortowa nie tylko z przodu, ale i na kanapie.
Fot. naTemat.pl
Warto też podkreślić, że oferowany egzemplarz wyjechał z fabryki z silnikiem 1.6 TDI 115 KM oraz manualną skrzynią biegów. Taki zestaw zapewnia wysoki moment obrotowy (250 Nm) przy 1500-3000 obr/min. Dzięki temu Karoq będzie ochoczo przyspieszał i świetnie poradzi sobie nie tylko w mieście, ale i poza nim... i nie tylko. Karoq ma też duży prześwit i nie boi się zjechać z asfaltu.

To wszystko przy – podkreślmy to jeszcze raz – naprawdę niskiej racie miesięcznej. To jedna z najbardziej uniwersalnych propozycji na rynku. Z kolei internetowy sklep Skody dowodzi, że wybór nowego auta nie musi wiązać się z długim oczekiwaniem na dostawę czy żmudnymi wizytami w salonie. Wszystko da się załatwić dosłownie w ciągu kilku chwil – i można cieszyć się nowym, dobrym samochodem.

Artykuł powstał we współpracy ze Skoda Polska.

Advertisement