"WYP...DALAĆ!!!" do klientów – ta pizzeria wygrała internety. Sprawdziliśmy, co się tam stało

Rafał Badowski
Avocado to pizzeria w podkarpackim Przeworsku. W ostatnich godzinach stała się słynna na cały kraj. Jak zauważają klienci, ostatnio jakość podawanej tam pizzy miała się popsuć. Dali temu wyraz w komentarzach na profilu knajpy. Odpowiedź restauracji była taka, jaką rzadko spotyka się w czasach, w których "klient nasz pan". Jak dowiedziało się naTemat, facebookowe konto pizzerii padło ofiarą ataku hakerów.
Pizzeria Avocado wysyłała wulgarne wiadomości z Facebooka do swoich niezadowolonych klientów. Jak dowiedziało się naTemat, padła ofiarą hakerów. Fot. Screen z Facebooka / Google Street View
"Pizza bardzo się popsuła, już więcej nie zajrzę mimo że lubiłam to miejsce" – napisała jedna z klientek. "To wyp***dalaj jak nie smakuje" – brzmiała odpowiedź Avocado Przeworsk.
Na profilu znalazł się też zbiorczy wpis dla wszystkich krytyków pizzy. "Dla wszystkich którym nie smakuje nasze jedzenie. Nie podoba się to wyp***dalać!!!" – czytamy. Ten wpis jak dotąd nie został usunięty. Dlaczego? Nie da się tego zrobić.
Rozmawialiśmy z osobą decyzyjną w podkarpackiej restauracji. Wydawała się naprawdę przejęta całą sprawą. Do tego stopnia, że nie chce, by wymieniać jej imię i nazwisko w tekście. Przekazała jednak naTemat, że konto na Facebooku padło ofiarą ataku hakerów. Pytaliśmy, czy to czasem nie sprytny zabieg marketingowy w celu zdobycia rozgłosu, co sugerowali internauci. Nasz rozmówca kategorycznie temu zaprzeczył.
– Osoba, która prowadzi naszego Facebooka, straciła dostęp do konta, wtedy pojawiły się te głupie wpisy. Naprawdę chcemy walczyć o klienta jakością usług, a nie durnymi komentarzami. Sprawa trafiła już na policję, mamy potwierdzenie zgłoszenia – usłyszeliśmy. Nasz rozmówca nie wierzy już nawet w to, że uda się odzyskać konto. Jest zdania, że na potrzeby restauracji trzeba będzie założyć nowy profil na Facebooku.