Takiej kolekcji ubrań jeszcze nie było! Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę

Bartosz Świderski
Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę modową Local Heroes, która stworzyła kolekcję inspirowaną kultowym napojem gazowanym. Limitowana linia ubrań czerpie inspirację z hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste. Od 2 marca ubrania i akcesoria można wygrać w loterii konsumenckiej.
Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę modową Local Heroes. Powstała kolekcja ubrań specjalnie dla indywidualistów. Fot. Łukasz Pęcak
Napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez markę Local Heroes, która ma zwolenników wśród osób, wyrażających siebie przez styl ubierania. Premiera odbyła się 27 lutego w Warszawie. Nie zabrakło na niej twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.
Fot. Łukasz Pęcak
– Kolekcja, która powstała w wyniku wspólnych działań, jest oparta na wartościach, które podzielamy. Coca-Cola dąży do inspirowania konsumentów do wyrażania siebie, swojego smaku – powiedziała Urszula Czerniawska, brand manager Coca-Cola.


Co znalazło się w nowej kolekcji?


W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki.
Fot. Łukasz Pęcak
Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

– Możliwość współpracy z tak kultową marką jak Coca-Cola to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Uważamy, że powstałe projekty to unikalna kolekcja, która pozwoliła wyeksponować najważniejsze zarówno dla nas, jak i dla Coca-Coli, wartości – przyznała Karolina Słota, dyrektor kreatywny Local Heroes.
Fot. Łukasz Pęcak

Jak zdobyć ubrania?


Od 2 marca ubrania i akcesoria można wygrać w loterii konsumenckiej. Zgłoszenia odbywają się przez Messengera Coca-Cola. Kolekcję jest szansa zobaczyć w 180 punktach w Polsce – w tym celu Coca-Cola nawiązała partnerstwo z multibrandową siecią salonów Sizeer.

Tam powstały dedykowane ekspozycje z elementami kolekcji Coca-Cola x Local Heores. Zwycięzcy loterii konsumenckiej właśnie w placówkach Sizeer mogą odebrać swoje wygrane.
Fot. Łukasz Pęcak