Akcje naTemat z aż trzema nominacjami w konkursie na najlepsze kampanie w internecie
Rok temu za "Polskę na Times Square" dostaliśmy dwie nominacje i dwie brązowe statuetki, w tym mamy szanse na kolejne. IAB Polska właśnie ogłosiło listę 56 nominacji do prestiżowego konkursu MIXX Awards 2020 za najlepsze kampanie digitalowe w Polsce. Wśród nominowanych są aż dwie kampanie Grupy naTemat. To cieszy tym bardziej, że jesteśmy jedynym wydawcą internetowym w całej stawce nominowanych.
Tym razem do konkursu zgłosiliśmy nie jedną, a dwie nasze akcje specjalne. To "Trzy billboardy za Sieradzem", czyli profrekwencyjna akcja społeczna sprzed wyborów parlamentarnych 2019. Wtedy to postawiliśmy trzy gigantyczne billboardy przy trasie S8 z enigmatycznym komunikatem, który z czasem stał się internetowym viralem przez oczywisty związek z oscarowym filmem "Trzy billboardy za Ebbing. Missouri".
A jednym z jej konkurentów będzie... inna akcja naTemat, z której jesteśmy szczególnie dumni. To "Mural dla służby zdrowia", który z naszej inicjatywy powstał w tym roku na jednej z największych i najpopularniejszych ścian muralowych w Warszawie. Pomysł, którego wykonanie zleciliśmy malarzom i projektantom z firmy Good Looking Studio, poniósł się viralem nie tylko w Polsce, ale także i na świecie. Pisano o nim nawet w... Chinach czy Indiach. O Europie już nie wspominając.
Całą listę nominowanych można znaleźć tutaj.