Rewolucja w świecie mody! Kultowa marka od dziś oferuje wynajem swoich produktów
Ralph Lauren zostaje pierwszą marką projektantów, która uruchomiła własną platformę wynajmu odzieży. Luksusowa marka udostępnia subskrypcję modnych ciuchów za 125 dolarów (ok. 480 zł), próbując ożywić biznes w warunkach malejącej sprzedaży wywołanej pandemią COVID-19.
Jeśli chcą zatrzymać dany egzemplarz, mogą kupić go ze zniżką. Ralph Lauren czyści na sucho wszystkie produkty, które krążą między klientami i wysyła w obie strony za darmo.
Innowacyjny pomysł ma przynieść zastrzyk finansowy. Nawet tak legendarna firma ma bowiem kłopoty z powodu znacznego spadku sprzedaży. Ralph Lauren ogłosił plany konsolidacji biur i zamknięcia nawet dziesięciu swoich sklepów detalicznych, w tym znanego sklepu Polo, który mieści się w modnej lokalizacji przy Regent Street w Londynie.
– Lauren Look pozwala nam odkryć zupełnie nowy model, który wykorzystuje rosnący nacisk na ekonomię współdzielenia i zrewolucjonizuje sposób, w jaki patrzymy na konsumpcję mody – przekonuje dyrektor ds. Innowacji i brandingu David Lauren. "The Lauren Look" zadebiutował w Ameryce Północnej 2 marca. Do Polski system przyjdzie zapewne z opóźnieniem.