Morawiecki i jego "Ostatnia prosta". Zaprezentowano nową kampanię, która ma zachęcać do szczepień
W piątek na Stadionie Narodowym w Warszawie premier Mateusz Morawiecki zainaugurował kampanię "Ostatnia prosta", która ma zachęcać do szczepień przeciw COVID-19. – Jeśli solidarnie przystąpimy do programu szczepień, to będzie to ostatnia prosta w walce z wirusem – stwierdził szef rządu. Na czym ma polegać nowa kampania?
Szczegółowe informacje dotyczące nowej kampanii przedstawił szef KPRM Michał Dworczyk. Podkreślał, że "Ostatnia prosta" to będzie największa w historii kampania profrekwencyjna. – Największa i też jedna z najważniejszych, bo od niej będzie zależał nasz powrót do normalności – mówił. Ambasadorami akcji mają być przede wszystkim sportowcy.
– Bardzo dziękujemy wszystkim sportowcom, którzy wzięli w niej udział, bo to głównie na nich oparta jest ta kampania, która ma doprowadzić do zaszczepienia, do uzyskania odporności zbiorowej – mówił szef KPRM. Jak zaznaczył, będzie to m.in. kampania w mediach tradycyjnych i na billboardach. Ponadto w poniedziałek mają zostać przekazane specjalne propozycje dla samorządów i POZ w celu zachęcenia seniorów do szczepień.