Cyfrowy Polsat zmienił identyfikację wizualną. Nowe, spójne loga Polsatu i Plusa

Agata Sucharska
Grupa Cyfrowy Polsat zdecydowała się na całkowitą zmianę wizualną dwóch swoich głównych marek – Polsatu i Plusa. Od teraz obie usługi będą miały pasujące do siebie logotypy. To jednak nie wszystko. Przedstawiono także hasło przewodnie grupy oraz nową nazwę, która będzie używana w ich komunikacji.
Cyfrowy Polsat ma nową identyfikację wizualną. Nowe loga Polsatu i Plusa. Fot. screen YouTube / PLUSPL

Nowe logotypy Polsatu i Plusa

Po 15 latach z loga Polsatu znika charakterystyczne słoneczko. Do poprzedniej identyfikacji wizualnej nawiązywać ma jednak jego żółty kolor, który według nadawcy symbolizuje energię, radość i optymizm płynące ze słońca.

Z kolei zielony kolor, w którym od teraz prezentuje się logo Plusa ma przywoływać wyobrażenie o innowacyjności, rozwoju oraz troski o środowisko i lepsze życie. Oba logotypy są ze sobą spójne w celu podkreślenia zależności i współdziałania obu usług grupy Cyfrowego Polsatu.

– Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus – powiedział Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
– Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej by zachowały swoje indywidualne wartości – wyjaśnił prezes Polsatu Zygmunt Solorz.


Nowe identyfikacja wizualna łączy się także z nową nazwą grupy. Prezes Polsatu przekazał, że w komunikacji korporacyjnej będzie używana nazwa Grupa Polsat Plus. Natomiast nowym hasłem przewodnim ma być "Dla każdego. Wszędzie".

– Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych z kontentowymi dostarczamy usługi: „Dla każdego. Wszędzie”. Każda z naszych usług indywidualnie to atrakcyjna oferta i silna, wiarygodna marka, ale prawdziwy potencjał realizujemy jako Grupa, oferując pakiet usług w korzystnej cenie – podkreślił Zygmunt Solorz.
Czytaj także: Tusk mistrzowsko wyśmiał propagandę "Wiadomości" TVP. "Z Obamą spiskowałem po angielsku"