Najnowsza kolekcja PROSTO: jak żywcem wyjęta z ulubionej dekady millenialsów
Najnowsza kolekcja streetwearowej marki odzieżowej PROSTO jest jak soczewka, która skupia w sobie wszystko, co sprawia, że gdyby tylko był taka możliwość, wielu z nas rzuciłoby wszystko i przeniosło się żywcem do lat 90.
- “Włącz Tryb Spotkań” zachęca Wojtek Sokół, ambasador nietuzinkowej kolaboracji dwóch marek: Wyborowej i PROSTO.
- W wyniku tej współpracy powstały koszulki, nerki, bluzy oraz dresy, jak również limitowana seria butelek Wyborowej — wszystko to inspirowane epoką VHS-ów i kaset magnetofonowych, czyli latami 90.
- W kolekcji PROSTO znalazły się odniesienia do starych reklam alkoholi: koszulki zdobią grafiki reklamowe z udziałem starych butelek wódki Wyborowa.
Fot. materiały prasowe
– Nawiązanie do lat 90. to właśnie powrót do przeżywania emocji w realu, kiedy do szczęścia wystarczył nam trzepak, boombox i ulubione składanki na kasecie. Chcemy przywrócić tą energię, prostotę, zwykłą-niezwykłą codzienność i prawdziwe relacje – mówi Tadeusz Rusek, Global Innovation and Marketing Manager marki Wyborowa.
Fot. materiały prasowe
— Nie chodziło o fason. Chodziło o to, żeby trzymać fason — komentuje Sokół. I rzeczywiście: w latach 90. królowały luźne fasony, dziurawe sprane dżinsy i trampki, w których robiliśmy kilometry po betonowych ścieżkach blokowisk z wielkiej płyty. Od spotkania, do spotkania.
Echa wszystkich tych motywów i nawiązań odnajdziecie zarówno w kolekcji ubrań PROSTO, jak i w limitowanej serii butelek Wyborowej. W sklepach pojawią się 4 limitowane warianty kolorystyczne nawiązujące do ubrań zaprojektowane przez PROSTO.