Adidas rusza z odważną akcją. 41 par kobiecych piersi, by pokazać problem
Adidas ruszył z kolejną kampanią reklamową, tym razem walczącą z nadmierną seksualizacją kobiecego ciała. W ramach "ciałopozytywnej" akcji na głównej stronie firmy możemy zobaczyć aż 41 par kobiecych piersi. Jak podkreślają pomysłodawcy, ponad 90 proc. kobiet nieprawidłowo dobiera biustonosze.
Adidas rusza z odważną akcją. "Wsparcie to podstawa"
"Właśnie dlatego jeden model biustonosza sportowego nie wystarcza. Zobacz nową kolekcję stworzoną dla każdej z nas" – dodają autorzy przedsięwzięcia, prezentując swoją najnowszą kolekcję.Czytaj także: Magia rodowa, dzika natura Podlasia i moc kobiet. "Lisicę z bagien" powinna przeczytać każda z nas
Inicjatorzy przedsięwzięcia, poza zachęceniem do posiadania więcej niż jednego stanika, odnieśli się do znanego już problemu, jakim jest noszenie niewłaściwego rozmiaru biustonosza. W kampanii pokazano, że każda pierś wyróżnia się innym kształtem oraz budową.
Czytaj także: Zakaz rekonstrukcji błony dziewiczej i sprawdzania dziewictwa w UK. "Idea skrajnie antykobieca"
Ciałopozytywna akcja z pewnością wzbudzi kontrowersje. Jesteśmy przyzwyczajeni do widoków męskich torsów na każdym kroku, jednak widok gołych piersi wśród wielu wciąż może wywoływać zaskoczenie.
W ramach walki z nadmierną seksualizacją kobiecego ciała Adidas nie wyświetlił na stronie głównej żadnego ostrzeżenia dotyczącego nagości. Przed rozpoczęciem internetowych zakupów, klienci nie muszą także zaznaczać, że ukończyli 18 lat.
Czytaj także: Inspirują i wzruszają. 7 książek, które każda kobieta powinna przeczytać przed śmiercią
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut