"Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor". Artyści mówią: nie oceniaj pochopnie, bo pozory mylą
Ogólnopolska akcja ma uświadamiać nam wszystkim, że nie należy szufladkować i definiować innych bez zgłębiania i poznawania ich historii. Jej twórcy chcą przy tym podkreślić, że warto podążać swoją drogą bez oglądania się na opinię i krytykę ze strony innych osób. Zachęcają, by otworzyć się na nowe, zmieniać schematy, nie oceniać pochopnie i nie zamykać się na to, co inne.
– Chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego, jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Piszemy własne historie na ich temat i nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często rzeczywistość jest zupełnie inna. Naszym celem jest zachęcić naszych odbiorców, aby odważnie kroczyli przed siebie i nie dawali innym się definiować – komentuje Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.
– Artyści, których zaprosiliśmy do kampanii, wyróżniają się stylem, wyglądem i charakterem. To wyjątkowo zdolni i zmotywowani ludzi, którzy odnoszą sukcesy i inspirują ludzi na różne sposoby, czy to inną muzyką, czy innymi środkami wyrazu. W swojej różnorodności łączy ich umiejętność odkrywania się na nowo, pokazywania różnych barw swojej osobowości artystycznej i przyciąganie uwagi fanów – mówi przedstawicielka firmy będącej pionierem telekomunikacji.
Występujące w kampanii gwiazdy muzyki odkrywają przed nami swoje pasje i zajawki, a także wyjątkowe kolory. Ci barwni i bezkompromisowi artyści to postacie, które nie tylko poruszają tłumy fanów swoją twórczością, ale także wymykają się utartym normom. Mogą stanowić przykład, jak jasno określone cele, determinacja i niezależność potrafią poprowadzić do sukcesu.
Nie daj się definiować przez świat, który widzą inni. Nie pozwól na to, by opinia publiki ukryła to, kim naprawdę jesteś
Nie musisz poddawać się prostym definicjom. Nie musisz godzić się na wybrane określenia. Wyrażając swoją autentyczność, pokazujesz siłę, która może przemienić się w najcenniejszą inspirację dla innych
Nie pozwól, aby definicje nałożone przez innych, były jedynymi określeniami Ciebie.Twoja osobowość jest o wiele bardziej złożona
Opinie innych wcale nie zawsze są pomocne. Ważniejsze jest to, co Ty czujesz wobec siebie
W ramach kampanii jej bohaterowie i bohaterki nagrali w mediach społecznościowych materiały video, w których zapraszają widzów do swoich (nie)codziennych światów. Na filmikach ambasadorzy/ki akcji prezentują siebie, odkrywają swoje pasje, zajawki oraz kolory, pokazują to, co jest dla nich istotne, jakie są ich priorytety, co ich inspiruje i pobudza do działania.
Do tej pory spośród artystów, którzy przemawiają do młodego pokolenia poszukującego nowych idoli na miarę czasów i rzeczywistości, koordynatorzy akcji "Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor" zaprosili do współpracy Margaret, Tymka, Natalię Nykiel i Young Multi. Wszyscy z nich zbudowali wokół siebie liczne społeczności fanów.
Margaret to wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka, a zarazem jedna z najbardziej popularnych artystek młodego pokolenia. Na swoim koncie ma pięć studyjnych albumów, w tym dwa nagrodzone platyną. Jest także laureatką wielu branżowych nagród na czele z MTV Europe Music Awards oraz Eska Music Awards.
– Zawsze uwierały mnie pudełka, bo zazwyczaj były za małe na całe spektrum możliwości, które mam i horyzontów, na które patrzę. Zawsze też czułam, że jestem w ciągłym rozwoju i nie da się mnie określić tylko jednym słowem, a jak się da, to na krótką chwilę, bo jest przecież tyle opcji i smaków, których jestem ciekawa i chcę spróbować – mówi piosenkarka.
Tymek to piosenkarz, autor utworów muzycznych i tekstów. Jego płyty wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych. W 2021 roku, jako pierwszy artysta wywodzący się z kultury hiphopowej w Polsce otrzymał podwójny diament za singiel "Język Ciała".
– Moje życie polega na tworzeniu własnej definicji, która jest dla mnie wyrazem wolności. Przestrzeń za to jest jak dom dla twórcy, istotna jest więc autentyczność w działaniach i świadomość własnych potrzeb, przestrzeni i bezkompromisowość w ochronie swoich ideałów – wyznaje pochodzący z Opola piosenkarz.
Natalia Nykiel to królowa polskiego electro pop. Jej single z debiutanckiego albumu Lupus Electro w 2014 roku stały się niekwestionowanymi hitami, które sprzedały się w nakładzie ponad 250 tys. kopii, docierając do pierwszego miejsca zestawienia Air Play! Od momentu debiutu Natalia wydała kolejne trzy albumy studyjne, które ugruntowały jej artystyczny status gwiazdy.
– Ani nasza praca, ani wygląd, ani tym bardziej pochodzenie nas nie definiuje. Możemy mieć wiele twarzy, wiele kolorów. Wokalistka pop może skończyć inżynierię środowiska i po godzinach zamieniać szpilki na buty do szosowego kolarstwa. "Niedefiniowalność" to wolność, odkrywanie, miłość do samego siebie. Ja zawsze czułam się wielowymiarowa – wyznaje wokalistka.
Young Multi to raper, producent muzyczny, streamer, youtuber, głos młodego pokolenia. Kontrowersyjny, uwielbiany przez swoich fanów, których ponad 2,5 mln śledzi go na jego kanałach YouTube. Założyciel wytwórni YFL (Young Family Label). Jego pierwszy album studyjny pokrył się platyną, a kolejne albumy mają status złotych płyt.
– Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie. Dlatego, jeśli spytacie mnie, czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno: jestem sobą – stwierdza jeden z popularniejszych twórców polskiego YouTube.
Przygotowana na zlecenie marki Motorola kampania "Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor" obejmuje działania digital, social media oraz public relations. Za jej koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiada agencja Tigers, natomiast działaniami z zakresu PR zajmuje się agencja Rumour.