Nadchodzi finałowy event "Ekipy Na Życie". Nie przegap tego wieczora!

redakcja naTemat.pl
21 listopada 2024, 17:16 • 1 minuta czytania
Już 23 listopada Mała Warszawa zamieni się w centrum inspiracji, muzyki i sztuki – to właśnie wtedy odbędzie się finałowy event projektu "Ekipa Na Życie”. Miłosz "Otsochodzi" Stępień, Przemek "Szopeen" Szopny i Karol "Lohleq" Żmijewski pojawią się razem wyjątkowego listopadowego wieczora.
Nadchodzi finał projektu "Ekipa Na Życie". Fot. materiały prasowe.

Jak z serwisu GSM stworzyć małe dzieło sztuki? Jak wyprodukować bit, który poruszy tłumy? A przede wszystkim – jak zbudować ekipę na lata, a nie na jeden sezon? Odpowiedzi na te pytania poznacie w wyjątkowy listopadowy wieczór pełen niezapomnianych emocji.


Koncert Otsochodzi, który na jednej scenie wystąpi razem ze swoją ekipą to jedna z wielu atrakcji, jakie czekają na nas tego wyjątkowego wieczoru! Goście będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach beatmakingu prowadzonych przez Lohleqa, podziwiać unikatowe dioramy stworzone przez Szopeena czy zdobyć limitowane, zaprojektowane przez warszawskiego artystę tatuaże. Na tych, którzy pojawią się odpowiednio wcześnie, czekają także customowe T-shirty.

To wieczór, który łączy kreatywność, sztukę i kolektywność – wartości, które leżą u podstaw idei "Ekipy na Życie".

Event jest zwieńczeniem tegorocznej kampanii, w której marka Grant’s zaprosiła swoich ambasadorów do stworzenia autentycznej historii o przyjaźni, współpracy i wspólnym rozwoju. Miłosz "Otsochodzi" Stępień, Przemek "Szopeen" Szopny i Karol "Lohleq" Żmijewski w dwóch odsłonach kampanii pokazali, jak różnorodne pasje mogą się wzajemnie inspirować i wzmacniać więzi w ekipie. Od wspomnień z warszawskiego Tarchomina, po ambitne plany na przyszłość – ich historia to dowód na to, że najlepsze jest zawsze przed nimi.

Tegoroczna edycja kampanii "Ekipa na Życie" podkreśla, że największe sukcesy osiągamy razem z ludźmi, którzy wspierają nas i ciągle motywują do działania. Marka Grant’s od lat celebruje siłę kolektywności, inspirując do budowania relacji, które przetrwają lata.

Za koncept kampanii odpowiada agencja Peppermint, obsługą mediów społecznościowych zajmuje się Social Leaders, a produkcją wideo – dom produkcyjny Truskavka.

Jeśli chcesz stać się częścią tej wyjątkowej historii, dołącz do nas 23 listopada w Małej Warszawie. Niech ten wieczór stanie się początkiem Twojej własnej ekipy na życie! Więcej informacji na ekipanazycie.pl.