Sukces Zdrapek to ludzie! Oni wiedzą o tym więcej niż ktokolwiek inny
Za sukces Zdrapek odpowiada zespół pełnych energii i kreatywności pasjonatów. To oni sprawiają, że Zdrapki są wizytówką punktów LOTTO od ponad dwóch dekad, biją rekordy sprzedaży i zachęcają do gry kolejne pokolenia. Wśród nich są tacy, którzy od 25 lat współtworzą sukces tego brandu. Jedną z takich osób jest Katarzyna Woźnica-Borkowska, Kierowniczka Zespołu Loterii Pieniężnych w Totalizatorze Sportowym.
– Pracę ze Zdrapkami zaczęłam w lipcu 1999 roku. Wtedy Totalizator Sportowy zdecydował o ich wprowadzeniu do swojej oferty produktowej. W tamtym czasie odwiedzali nas eksperci, będący wybitnymi i znanymi postaciami w światowej branży loteryjnej, którzy dzielili się z nami doświadczeniami z produktem oraz najlepszymi praktykami – wspomina ekspertka.
Jeden z wyróżników Zdrapek to właśnie lata profesjonalnej pracy nad ich rozwojem. Kontynuując – pojawienie się pierwszego produktu było wielkim świętem Totalizatora Sportowego. Rozpoczynaliśmy przygodę z zupełnie nowym produktem, który (wiedzieliśmy to z innych rynków loteryjnych, szczególnie w USA) zdobył ogromną popularność. Pierwsze zdrapki wprowadziła loteria Massachusetts w 1974 roku i do dziś jest jednym ze światowych liderów sprzedaży zdrapek. TS wprowadził zdrapki do sprzedaży 25 lat później, czyli w tym roku światowe zdrapki obchodzą 50-lecie, a zdrapki TS 25-lecie.
Choć Zdrapki to produkt na każdą kieszeń i na każdą okazję, to – jak tłumaczy Katarzyna Woźnica-Borkowska – jego produkcja jest wieloetapowa i bardzo skomplikowana, tak aby zapewnić najwyższą jakość i bezpieczeństwo. Przed wydrukowaniem Zdrapki odbywa się kilka kluczowych etapów zaplanowanych tak, aby te standardy zapewnić w 100%.
Tworzenie idealnej Zdrapki to kreatywne i wizualne aspekty projektowania ściśle zintegrowane ze standardami bezpieczeństwa i wymaganiami technicznymi procesów programowania produkcji i samego drukowania. Doświadczenie producentów Zdrapek jest ogromne, zdobyli je w ciągu wielu lat, produkując tysiące gier i miliardy sztuk różnorodnych Zdrapek. Najważniejsze są wysoka jakość i bezpieczeństwo produktu a zasady są proste i czyste. Dla nas i dla grających.
Kolejny atrybut Zdrapek? Nasi rozmówcy wskazują na innowacyjność. Wbrew pozorom, niewielka przestrzeń losów daje kreatywnym głowom ogromne pole do popisu! Chwytliwe nazwy, barwne grafiki, wizerunki ulubionych postaci, a przede wszystkim sama gra, która zapewnia dreszczyk emocji i chwilę zabawy.
Na Zdrapkach gościli m.in. Jaś Fasola, Elvis Presley, Marylin Monroe, a nawet sam James Bond.
– Sukces Zdrapki z agentem 007 był przez nas oczekiwany, jednak jego miara przerosła nasze najśmielsze oczekiwania – wspomina Katarzyna Woźnica-Borkowska, Kierownik Zespołu Loterii Pieniężnych w Totalizatorze Sportowym. W portfolio mieliśmy również Zdrapki książeczki otwierane jak książka, Zdrapki z możliwością zagrania zarówno na awersie, jak i na rewersie. A nawet Zdrapkę o zapachu czekolady.
Najpiękniejsze w Zdrapkach są jednak... emocje, jakie wywołują, gdy jedna z nich okazuje się szczęśliwa. – Moja praca jest wyjątkowa właśnie m.in. z tego powodu, że mogę współodczuwać to szczęście. Czuję, że uczestniczę w życiu tego człowieka, wyobrażam sobie, że spełnia swoje marzenia, że realizuje swoje plany – mówi Katarzyna Faber, Główny Specjalista w Zespole Loterii Pieniężnych. Tej wielkiej radości, wybuchu emocji towarzyszących wygranej, nie da się opisać słowami.
Co przyniesie Zdrapkom przyszłość? Katarzyna Woźnica-Borkowska widzi oczami wyobraźni "zdrapkowicza", który sprawdza wygraną na losie w aplikacji na własnym telefonie komórkowym. – Dopóki w użyciu będzie papier, dopóty na rynku będą Zdrapki – podkreśla jednak nasza rozmówczyni. – Trudno powiedzieć, co będzie za 25 lat, ale już teraz zapraszamy na obchody 50-lecia Zdrapek – zachęca. Świętować można w każdym punkcie LOTTO!
Produkty LOTTO przeznaczone są dla osób pełnoletnich