Jak nie robić wyborczych plakatów i ulotek
Francja kojarzy nam się z dobrym stylem. Po raz kolejny potwierdza się jednak, że to tylko stereotyp. Patrząc na ulotki małych partii z kraju nad Loarą, z nadchodzących wyborów do parlamentu Francji, można uczyć się jak nie robić wyborczych ulotek i plakatów.
Skomentuj
dawno temu • aktualizowany dawno temu
Philippe Gautry zaprezentował się jako James Bond, przerabiając plakat do filmu Casino Royal.
Ten kandydat chciał zamanifestować swoje przywiązanie do ekologii przywołując film Avatar.
Riksza to symbol kampanii Marcela. Dzięki niej jest "bliżej ludzi".
Ten przedstawiciel konserwatywnej partii domaga się by imigranci mieli obowiązek mówienia z akcentem.
Partia przyjemności to "pierwsza francuska partia hedonistyczna". Postulują danie zabezpieczeń socjalnych prostytutkom, czy zniesienie zakazu wprowadzania psów do metra.
Aktorka filmów porno Celine Bara, jest przedstawicielką antyklerykalnej i komunistycznej partii.
Alessandro di Giuseppe jest przedstawicielem satyrycznej partii, więc ten plakat jest jak najbardziej na miejscu.