logo
Żółte cenówki w Rossmannie. Oznaczają, że trzeba się spieszyć Fot. ANDRZEJ BANAS / POLSKA PRESS/Polska Press/East News
Reklama.

"Żółte cenówki" w Rossmannie. To dlatego kosmetyki znikają z półek

"Żółte cenówki" szybko stały się wyczekiwaną okazją. Konsumenci zauważyli, że zawsze są to korzystne promocje na jakościowe produkty. Na forach i stronach dotyczących promocji, wyprzedaży i oszczędzania ludzie dzielą się zdjęciami z najbliższych Rossmannów i tym, jakie produkty można tam taniej kupić.

Niektórzy twierdzą, że żółte ceny oznaczają najwyższe promocje, których nie zobaczymy w aplikacji, inni że to oznaczenie, które ma nam pokazać, że dany produkt za chwilę zniknie z półek i zastąpi go nowość. Zapytaliśmy o to rzeczniczkę prasową Rossmanna.

"Żółte cenówki" oznaczają ceny wyprzedażowe, ale obowiązujące w konkretnej drogerii. Oznacza to, że w innym Rossmannie ten sam artykuł możecie znaleźć w innej, wyższej cenie. Poza tym kluczowe jest, że "żółta cenówka" faktycznie oznacza to, że dany produkt niebawem zostanie zastąpiony nowością na półce. Jak wskazała rzeczniczka prasowa Rossmanna Agata Nowakowska w komentarzu dla naTemat, co roku wprowadzają do drogerii 10 tys. nowości.

"W zależności od okresu promocji, akcji oraz rodzaju produktu, zniżki wynoszą od kilku do kilkuset zł" – podkreśla Jakub Jankowski z Działu PR Rossmanna. Nie ma więc z góry ustalonych wysokości rabatów przypisanych do danego koloru cenówki. Warto wiedzieć, jakie jest znaczenie wszystkich kolorów promocji, które możemy napotykać w drogerii.

Rodzaje promocji Rossmann

Karteczka biała z czerwoną ceną – to produkt w promocji "MEGA!". Dodatkowo są też cenówki z czerwonym tłem i białym napisem, które wyróżniamy jako najlepsze promocje na rynku.

Czerwona „Cena z apką” – niższa cena obowiązuje przy zeskanowaniu aplikacji Rossmann PL w drogerii stacjonarnej oraz w drogerii internetowej.

Czujesz Klimat? – na ten tekst powinny z kolei zwracać osoby chcące być eko. Produkty z tym logotypem muszą spełniać przynajmniej jedno z poniższych kryteriów:

  • Posiadają międzynarodowe certyfikaty ekologiczności i naturalności;
  • Są biodegradowalne;
  • Powstały w duchu less waste;
  • Zostały wyprodukowane z materiałów naturalnych i organicznych;
  • Plastik do produkcji ich opakowania zastąpiono materiałami mniej uciążliwymi dla środowiska;
  • Są refillami (możliwość ponownego uzupełnienia);
  • Ich opakowania są w 100% z plastiku z recyklingu lub bioplastiku.