Rossmann ponownie zaskakuje. Tym razem marka rozda produkty o wartości 5 mln złotych

Monika Przybysz
W tym miesiącu Rossmann obchodzi swoje 25-te urodziny. Zamiast hucznie świętować marka stawia na nieco bardziej oryginalny pomysł. Rozda produkty o łącznej wartości 5 mln złotych. Do kogo trafią?
Rossmann świętuje 25. urodziny w niecodzienny sposób. Zamiast przyjmować prezenty jako jubilat, będzie je rozdawać. Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta
Rossmann przyzwyczaił nas do tego, że lubi rozpieszczać swoich klientów, a już zwłaszcza tych, którzy posiadają członkostwo w Klubie Rossmann. Tym razem chodzi o jednak o coś większego. W maju z okazji swoich 25. urodzin Rossman obdaruje 222 lokalne organizacje produktami kosmetycznymi ze swojego asortymentu o łącznej wartości 5 mln zł. Organizacje zostaną wybrane wspólnie przez pracowników i klientów drogerii. Posiadacze kart Klubu Rossmann będą mogli zagłosować na wybraną placówkę na stronie www.rossmann.pl/pomagamy. Instytucje wybrane głosami klientów i pracowników same zadecydują, czego najbardziej potrzebują w swoich działaniach na rzecz dzieci, seniorów, chorych czy bezdomnych zwierząt.


Ten szczególny gest ma być m.in. uhonorowaniem ważnego dla marki momentu, ale też działaniem lidera wyznaczającym trendy. – Zaczynaliśmy od jednego, skromnego sklepu na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi i blaszaka, w którym urzędowało kierownictwo firmy. Dziś jesteśmy liderem w branży: otwieramy nasze drogerie w coraz piękniejszych miastach i miejscowościach w całym kraju, zatrudniamy 18,7 tys. pracowników. Obroty firmy przekroczyły w ubiegłym roku 9 mld zł, od lat jesteśmy w gronie największych pośród firm z zagranicznym kapitałem płatników podatku CIT – mówi prezes Rossmanna SDP Marek Maruszak.

Dziś Rossmann to 1246 sklepy oraz 3 magazyny w Polsce oraz 18,7 tys. pracowników.