Nie kopiują obuwniczych trendów, kreują własny styl. Jako pierwsze w Polsce stworzyły kolekcję z vlogerką
Marta Kapusta i Paulina Majchrzak to siostry, które pasję tworzenia butów wyniosły z rodzinnego domu. Cztery lata temu postanowiły założyć własną markę. Paso a Paso to wysoka jakość i oryginalny design. Teraz jako pierwsza w Polsce stworzyłą kolekcję obuwia we współpracy z popularną youtuberką, Radzką.
Dziewczyny pracę nad nowym modelem rozpoczynają od zapoznania się z trendami i zebrania inspiracji na dany sezon. Następnie szukają odpowiednich skór i dodatków, które stworzą razem całość idealną.
Paso a Paso to polska marka obuwnicza stworzona przez dwie siotry. Nie kopiują trendów, wypracowały własny styl•Fot. instagram/ paso_a_paso_shoes
W Paso a Paso trendy są ważne, ale kluczowa jest intuicja. Marta i Paulina chcą tworzyć buty, w których same chętnie chodzą. Nie bez znaczenie są oczywiście rady i potrzeby klientek. Przez kilka lat działalności udało im się wypracować oryginalny styl, dzięki któremu kobiety chętnie do nich wracają.
Paso a Paso to pierwsza marka obuwnicza w Polsce, której kolekcja została całkowicie zaprojektowana przez blogerką•Fot. Aleksandra Stawicka, Paso a Paso
Do fanek marki należy również popularna vlogerka modowa Radzka, której kanał na You Tubie śledzi ponad 100 tysięcy subskrybentów. Projektantki poznały dziewczynę wiele lat temu i od razu nawiązały świetny kontakt.
– Jakiś czas temu wykonywałyśmy dla niej kozaki na indywidualne zamówienie. I tak to się zaczęło. Nasze klientki i "widzki” Radzkiej kojarzyły nas ze sobą – mówią dziewczyny. – Uznałyśmy, że warto zrobić razem specjalną kolekcję butów. Już rok temu powstała koncepcja projektu Radzka x Paso, który w październiku 2018 trafił do sprzedaży – dodają.
Ręcznie robione buty to zawsze trafiona inwestycja. Mimo że kosztują kilkukrotnie więcej niż modele dostępne w niektórych sieciówkach, to jednak możemy mieć pewność, że nie rozpadną się po jednym sezonie i będą nam służyć znacznie dłużej. Paso a Paso stawia na jakość i komfort. •
– Nasze buty mają być przede wszystkim wygodne. Ponadto wykonujemy je z materiałów wysokiej jakości, co rzadko zdarza się w sieciówkowym obuwiu. Do tego dochodzi minimalistyczny design oraz delikatny i subtelny krój – to w naszych butach pokochały klientki – podsumowują twórczynie marki.