Kocham cię, hejterze. Jak marka Sprite walczy o to, by osoby LGBT+ mogły żyć rześko
Czy wiesz, że aż 1/4 hejtu w Polsce dotyczy osób homoseksualnych? Że większość osób ze środowisk LGBTQ spotyka się z objawami nienawiści? Marka Sprite ma świadomość sytuacji, tak więc postanowiła działać. Oto napój, który może ułatwić życie wielu osobom.
W ten sposób firma należąca do koncernu Coca-Cola postanowiła wesprzeć różnorodność, prawo do bycia sobą oraz wolność do wyrażania tego, kim się jest w świecie, w którym ciągle powszechne jest nieustanne poddawanie ludzi ocenom i eskalalowanie uprzedzeń.
Przedsięwzięcie odbywa się pod sztandarami hasła "I love you hater", promującego wartości takie, jak równość, tolerancja oraz przeciwstawiającego się dyskryminacji osób, które różnią się od nas nie tylko kolorem skóry, religią i poglądami, lecz także seksualnością.
"Niech gadają. Żyj rześko" – w ten sposób Sprite zwraca się do osób ze środowisk LGBT+. OK, nie można sprawić, że hejt zniknie. Lecz przecież wystarczy się na niego uodpornić, złapać do niego dystans i zlekceważyć, pozostając sobą. Oto najlepsze metody walki z nienawiścią.
Fot. mat. prasowe/ naTemat
Bohaterowie kampanii udzielają innym prostej porady: hejt rodzi hejt, walcz z nim miłością.
Z nieba leje się żar? A więc pamiętaj przekaz marki Sprite: bycie sobą jest konkretnie orzeźwiające.