Światowy styl nie musi być drogi. Zalando pokazało Polakom, jak bawić się modą za niewielkie pieniądze

Bartosz Świderski
Nie dajmy sobie wmówić, że stylowo mogą wyglądać wyłącznie osoby z grubymi portfelami – oto idea, która stoi za nową kampanią Zalando. Dodajmy, że przedsięwzięcie ma nie tylko mądre założenia, lecz i naprawdę smakowitą oprawę wizualną.
Fot. Marcin Kempski
Czas podważyć błędne przekonanie o tym, że modny wygląd musi wiązać się z bardzo dużymi wydatkami. Oto świetna – dedykowana rynkowi polskiemu – kampania, rozkręcona pod szyldami (retorycznego) pytania "„Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich"?
Fot. Marcin Kempski
Aby unaocznić to, że za niewygórowane kwoty można wystylizować się w naprawdę "światowy" sposób, zrealizowano wysmakowaną sesję modową, w której tłem są stołeczny Dworzec Centralny oraz Zajezdnia Metra Kabaty.
Fot. Marcin Kempski
Jej autorem jest Marcin Kempski, natomiast po drugiej stronie obiektywu stanęli m. in. Gosia Gepner, Iga Górecka, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Adam Kaszewski. Wisienką na torcie jest spot wyreżyserowany przez Marka Partyša.
– Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie – mówi Dawid Pożoga z firmy Zalando. My to kupujemy!
Fot. Marcin Kempski