Nasza akcja z Polską na Times Square zdobyła dwie nagrody za najlepsze kampanie w internecie

Michał Mańkowski
Cześć! Chwalimy się, bo jest i czym. Nasza akcja pt. "Polska na Times Square" na 100-lecie odzyskania niepodległości dostała dwie nagrody w prestiżowym konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe!
Na uroczystej gali MIXX Awards odebraliśmy dwie statuetki. Fot. naTemat
W tegorocznej edycji było aż 180 zgłoszeń, które walczyły o tytuł najlepszej kampanii w 16 różnych kategoriach konkursowych. Ostatecznie do wielkiego finału załapały się 42 kampanie, które przełożyły się na 56 zgłoszeń (jedna kampania mogła być nominowana w kilku kategoriach).

W tym gronie była także Grupa naTemat i nasza akcja pt. "Polska na Times Square". Walczyliśmy w dwóch kategoriach, w obu doszliśmy do ścisłego finału i w obu... dostaliśmy statuetki.
Jury złożone z z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców – doceniło nasz pomysł w kategorii "Limited budget" i "Offline digitizing". W obu z nich dostaliśmy brązowe statuetki, ustępując w nich tylko jednej kampanii reklamowej, które zgarnęły srebro. Złota w naszych kategoriach nie przyznano w tym roku nikomu (natomiast na 16 kategorii były tylko trzy złote nagrody), więc jest o co walczyć w 2020! A mamy czym. Pełną listę laureatów możecie znaleźć pod tym linkiem.