Spora awaria w mBanku. Klienci dostali dziwne powiadomienia push
Bartosz Godziński
Spora awaria dotknęła w środę mBank. Klienci otrzymują na swoje smartfony tajemnicze powiadomienia, w które - według komunikatu samego banku - nie powinni klikać. mBank w social mediach zabrał już głos w tej sprawie.
Łącznie mBank wysłał trzy wiadomości. W jednej życzy miłego dnia, w drugim informuje o testach powiadomień push, natomiast w trzecim klienci dostali enigmatyczne "ęśąćż".
Fot. naTemat
Bank wydał krótkie oświadczenie w tej sprawie. Jak poinformowano, powiadomienia mogą spowodować zwolnienie działania aplikacji mBanku i lepiej w nie NIE klikać. Informatycy banku podobno już pracują nad naprawieniem awarii. Jednak się jednak okazuje, problemy mogą mieć mieć też osoby próbujące dodzwonić na infolinię i skorzystać ze strony internetowej mBanku.Klienci zauważyli też, że nie działa strona mBanku. Niektórzy mają problemy z zalogowaniem się. Serwis nie funkcjonuje jak należy, bo... wszyscy wchodzą na niego, by sprawdzić o co chodzi z powiadomieniami.
Screen z mbank.pl
Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBank, poinformował portal 300gospodarka.pl, że masowe logowanie się wywołało przeciążenie systemu. "Bank dodał, że awaria nie wynika z żadnych innych przyczyn i po zmniejszeniu ruchu i liczby jednoczesnych prób zalogowania system ma wrócić do normalnego działania" – czytamy w artykule.